Autodidakta; Henry Moore-t, Hans Arpot, Brâncuşit tekinti mestereinek. 1987-től a szentendrei Péter-Pál Képző- és Iparművészeti Alkotóközösség és Galéria (1991-től Egyesület) alapító tagja, 1991-94 között elnöke; a szentendrei Műhely Galéria Egyesület alapító tagja, 1991-95 között elnöke; 1986-87 között a Ton in Ton Nemzetközi Kerámia és Porcelán Stúdió (Bécs) művészeti vezetője. Szentendrén él. A több műfajban is alkotó ~ festészete a szentendrei konstruktív, szürreális és metafizikus hagyományokhoz kapcsolódik. Festményein, gobelintervein organikus gyökerű belső mozgásviszonylatokat modellez, sajátos íves formációkkal, dinamikus absztrakt formavilágot teremt. Absztrakt organikus szemléletű térplasztikáit és funkcionális tárgyait porcelánból és samottból készíti. Organikus nyelvezetű összművészeti programon dolgozva a legfontosabb szempontnak a természet lényegével való azonosulást tartja, s az ennek megfelelő intuitívan teremtő modellezést. Matola Magdával együtt külső térbe tervezett nagyméretű virágtartói és növénytartó edényei ritmikus hangsúlyokat teremtve zárják vagy tagolják az adott téregységeket. A művészházaspár díszkútjainál alkalmazott kerámia díszelemek is absztrakt organikus szemléletűek.
Irodalom
II. Pest Megyei Iparművészeti Tárlat (kat., Szentendrei Képtár, Szentendre, 1990)
ATTALAI G.: Matola Magda és ~ kiállítása, Új Művészet, 1992/2.
Vasárnapi Hírek, 1993. 05. 2.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1985 • Galerie Siebmanns, München-Dachau
1991 • Péter-Pál Galéria, Szentendre
1993 • Művésztelepi Galéria, Szentendre
1994 • Sziráki Kastély Galéria
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1986, 1990 • I., II. Pest Megyei Iparművészeti Tárlat, Szentendrei Képtár, Szentendre
1993 • Budapesti Art Expo ’93, Hungexpo • Böblingen • Arpagon (Párizs mellett)
1994 • Budapesti Art Expo ’94, Hungexpo
1995 • Szentendrei Műhely Galéria kiállítása, Vigadó Galéria, Budapest