1924-30 között a budapesti Iparművészeti Iskolában tanult Debrecen város ösztöndíjával. 1937-ben díszleteket tervezett a Csokonai Színháznak Az ember tragédiája c. előadásához. 1930-47 között Budapesten élt, a Mauthner cég művészeti igazgatója volt. 1948-51: Párizs; 1951-54: Kanada; 1954: USA; 1965-69: Párizs-Zürich-Lugano; 1969-től ismét New York. 1964-ben a Commercial Art Institute of Chicago tanára. Igazgatósági tagja a New York-i Fészek Klubnak, az amerikai-magyar képzőművészek világszervezetének. Grafikai pályázatokon 11 első díjat, 2 második és 3 harmadik díjat kapott. Aranyérmet nyert a párizsi világkiállításon 1937-ben, a milánói triennálén 1940-ben. 1947-ben a Magyar Köztársasági Érdemérem arany fokozatát kapta meg. Alkalmazott grafikával folyamatosan foglalkozott (Mauthner, Palmolive, Colgate, metróplakátok Párizsban, áruházak dekorációi és hirdetése Torontóban, Montréalban). A 60-as évektől eklektikus stílusban festett.
Irodalom
Hírek a Reklámélet 1932-38 közötti számaiban
SZALACSI RÁCZ I: Az ember tragédiája, Debreczen, 1937. május. 9.
BENYOVSZKY P.: Az ember tragédiája, Debreczeni Újság, 1937. május 9.
Tisztelet a szülőföldnek (kat., Budapest, 1982)
SZ. KÜRTI K.: Képzőművészeti kiállítások a két világháború között, Déri Múzeum Évkönyve 1994.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1954 • Chicago
1967, 1968 • Zürich
1972, 1975 • New York.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1948 • Nemzeti Szalon plakátkiállítása, Budapest
1949-50 • Torontó
1954, 1957, 1963 • Chicago
1967 • Zürich
1972-től New Yorkban az amerikai magyar művészek csoporttárlatain
1982 • Tisztelet a szülőföldnek. Külföldön élő magyar származású művészek II. kiállítása, Műcsarnok, Budapest.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
A debreceni Déri Múzeum kapta meg hagyatékát (80 festmény, többszáz rajz, plakát és kiadvány-terv, albumok, diapozitívek, diplomái).