1979-ben végzett az egri Ho Shi Min Tanárképző Főiskola rajztagozatán. ~ legaktívabb korszaka a 80-as évek második felére esett, ekkortájt főként nagy méretű, ironikus installációkat készített különféle fa- és textil anyagok felhasználásával. 1989-90 táján fehér képekből egy sorozatot készített, ún. tájinstalláció-terveket. Az önálló képként megfogalmazott sorozat szerves folytatása a nagyatádi művésztelepen tervezett tájjeleinek. A poussini ideális tájakat felidéző fehérképekhez ~ sajátos, a középkori faszobroknál alkalmazott krétaalapot fejleszti tovább a lazúros képfelület létrehozására. A 90-es évek elején újra festeni kezdett, nem túl nagyméretű, néhány színt felhasználó – Picasso, Bacon irányába tájékozódó – képei felületét egyetlen expresszív figura tölti be, ez egyben a periódus egyetlen motívuma is.
Irodalom
BÁRDOSI J.: Acht Ungarn, Új Művészet, 1992/8.
BOHÁR A.: kétpólusú identitás, Új Művészet, 1996/9.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1979 • Vízivárosi Galéria, Budapest
1985 • Stúdió Galéria, Budapest
1986 • Horváth E. Galéria, Balassagyarmat
1987 • Városi Galéria [Samu Gézával, Romvári Jánossal], Glasgow
1994 • Fortuna Galéria, Budapest
1996 • Pannónia Galéria Sopron • Fiatal Művészek Klubja, Budapest
1997 • Kék Iskolagaléria, , Budapest-Csepel.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1986 • Szajna Galéria, Varsó
1990 • Duna Galéria, Budapest
1992 • Budapesti Art Expo ’92, Budapest, Közgazdasági Egyetem
1993 • Franz Kettele Haus, Graz, A. • Budapesti Art Expo ’93, Hungexpo
1995 • Helyzetkép/Magyar szobrászat, Műcsarnok, Budapest • Europahaus, Klagenfurt.