Hivatali munkája mellett kezdett fényképezni. 1936-ban a Fotóművészeti Hírek szerkesztője, majd a Fotóművészet főszerkesztője; 1939-ben a magyar fotótechnikai és esztétikai oktatás fő szervezője; 1945 után ő szervezte újjá a legnagyobb magyar fotóklubot (MADOME) és a fotóamatőr-életet. Magyaros stílusú fotóit a briliáns kidolgozás, a klasszikus fény-árnyék kompozíciók és az egyszerű, népéleti témák jellemzik. Olaszországi, németországi és erdélyi utazásain számos jelentős zsánerképet készített. 1929-1940 között kiállított zsánerképeivel 19 magasabb kitüntetésben részesült.
Irodalom
~, Fotó, 1955/1.
Ábel P.: ~, Fotó, 1971/11.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Magyar Fotográfai Múzeum, Kecskemét • Magyar Nemzeti Múzeum Történelmi Fényképtár, Budapest