1919–25: Magyar Iparművészeti Főiskola, Helbing Ferenc és Haranghy Jenő tanítványa. Mintegy 30 éven át – haláláig – a Pénzjegynyomdában dolgozott, melynek a háború után művészeti igazgatója volt. A réz- és acélmetszetnek volt mestere. Formakultúrájában a klasszikus pátosz az egyszerűséggel, a statikus biztonság az áttekinthető szerkesztéssel találkozott. Számos hazai és külföldi bankjegyet, valamint plakátot tervezett. Ex libriseket és bélyegeket is készített. 1949-ben metszett híres Petőfi bélyegével elindította a réznyomatú magyar bélyegek sorozatát. A magyar grafika történetének legjelentősebb, stílusteremtő bankjegytervező egyéniségeként tartjuk számon.
Irodalom
Filatéliai Szemle, 1954. szeptember
L. SERVOLINI: L''''incisione originale in Ungheria, Bologna, 1953
KUPA M.: Bankjegyeink alkotói (1926–1966), Magyar Numizmatikai Közlöny, 1967–1968
RÉTHY I.: ~, a Kisgrafika Barátok Körének Jubileumi Évkönyve, Budapest, 1969
LEÁNYFALUSI K.–NAGY Á.: Magyarország fém- és papírpénzei, Budapest, 1977
Különböző szerzők: (kat. bev., Balassagyarmat, 1979)
RÁDÓCZY GY.: A legújabb kori magyar pénzek (1891–1981), Budapest, 1984
KOVALCSIK A.: ~ grafikusművész élete és munkássága, Budapest, 1986
RÁDÓCZKY GY. –TASNÁDI G.: Magyar papírpénzek, Budapest, 1992.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1979 • Horváth E. Galéria, Balassagyarmat (kat.)
1984 • Helytörténeti Gyűjtemény, Balassagyarmat.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1968 • Magyar ex libris a XX. században, Muzeális Gyűjtemény, Szerencs
1992 • Pénzjegynyomda grafikai iskola, Madách Imre Városi Könyvtár, Balassagyarmat.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Iparművészeti Múzeum, Budapest • Horváth Endre-gyűjtemény, Balassagyarmat • Magyar Nemzeti Galéria, Budapest • Muzeális Gyűjtemény, Szerencs.