1956-1961: Magyar Képzőművészeti Főiskola, sokszorosító grafika szak, tanárai: Hincz Gyula, Ék Sándor. Mesterének Gábor Pált tartja. 1971: Az év legjobb plakátja verseny nívódíja három kategóriában; 1984: kulturális kategóriában; 1971: A Ceroni ezüstérem; 1975: I. díj (Shigeo Fukudával megosztva) a Varsói Nemzetközi antifasiszta plakátkiállításon; 1976: Varsói Nemzetközi Plakátbiennálé Habitat témapályázatának oklevele; 1985: Munkácsy-díj; 1987: Toyamai Nemzetközi Plakátbiennálé bronzérme. 1971-től bekapcsolódik a Papp csoport kiállító tevékenységébe. Az 1970-es, 80-as évek fordulóján a Perspektíva csoport tagja. Munkásságában párhuzamosan fut, olykor összefonódik a képzőművészet, a tervezőgrafika és a látványtervezés. Objektjeit, installációit, plakátjait és látványtervezői munkáit is groteszk, ironikus hangvétellel társuló konceptuális szemlélet jellemzi. A váratlan gondolattársítások kifejező eszköze a montázs, minden műfajban, a rajztól a videoinstallációig. Alapvető fogása a meghökkentés, a játék, melyek különösen jól érvényesülő erények a plakátművészetben. A pop-art eszköztárából kölcsönzi a 60-as években az erős kontúrú, lokálszínekre építő harsány rajzot, s játékos öniróniával, a nyugati képzőművészet trendjét idézve mintegy becsempészi a fogyasztói társadalom légkörét a magyar kereskedelmi reklámba, a nyugati popvilág hangulatát a filmplakátba. Nagyszabású montázsai történelmi hangsúlyt adnak az elcsépelt politikaiplakát-témáknak. Grafikai kompozícióira a nagy lélegzetvétel jellemző. Ez érvényes tipográfiai megoldásaira is: a betűt a rajzzal, montázzsal egyenrangú elemként kezeli, nagyfokú tipográfiai mesterségről tesz bizonyságot, munkái mégis inkább tömbszerűek, sosem finomkodók. Szívesen, sikerrel alkot saját, „beszélő” betűket, amelyek néha emblémává válnak. Kísérletező kedvének, s az állandó aktív szakmai tájékozódásban szerzett naprakész ismeretek felhasználására tág teret nyújtott az Interpress Magazin, amelynek arculatát Helényi Tiborral felváltva formálták meg. 1989-ben [Pinczehelyi Sándorral] meghívják az Emberi Jogok Kiáltványának 100. évfordulója alkalmából Franciaországban meghirdetett nemzetközi plakátpályázatra.
Irodalom
SINKOVITS P.: Beszélgetés ~gyel, Művészet, 1982/4.
LÓSKA L.: Marx motoros szemüveggel, Művészet, 1982/8.
VADAS J.: Az utolsó geg, Élet és Irodalom, 1982. december 10.
LÓSKA L.: Repülő geiszonok, Művészet, 1983/1.
P. SZABÓ E.: Vigyázz-kész-Rajz!, Művészet, 1983/12.
Művészet, 1982/4.
VADAS J.: A sík a tér?, Élet és Irodalom, 1992. október 30.
~: A magyar nyelv értelmezőképtára. ~ százhat rajza, Budapest, 1999.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1968, 1972 • Fészek Klub, Budapest
1971 • Budapesti Műszaki Egyetem Bercsényi Kollégium
1972 • Műegyetem, Budapest • Kirjavintii G., Helsinki
1975 • ABC, Bboglár
1983 • Utolsó vacsora, Dorottya u. Galéria, Budapest
1999 • Pécsi Galéria, Pécs
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1956 • II. Magyar plakátkiállítás, Nemzeti Szalon, Budapest
1966 • Magyar plakát ’66, Műcsarnok, Budapest
1974 • Csehszlovák, lengyel, magyar filmplakátok, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest
1975 • Jubileumi plakátkiállítás, Szépművészet Múzeum, Budapest
1977 • Plakátok a szünetben, Madách Színház, Budapest
1978 • Perspektíva, Színház téri kiállítóterem, Pécs
1979 • Perspektíva, Szajna Galéria, Varsó
1980, 1984, 1988 • II., IV., VI. Országos Magyar Alkalmazott Grafikai Biennálé, Békéscsaba
1989 • Emblémák, Kisgaléria, Pécs
1997 • Diaszpóra (és) művészet, Budapesti Zsidó Múzeum, Budapest