1988-92: Magyar Képzőművészeti Főiskola, festő szak, mesterei: Nagy Gábor, Maurer Dóra; 1992-94: Magyar Képzőművészeti Főiskola, intermédia szak. 1992: Herman Lipót-díj; 1993: az Eötvös Alapítvány Díja; 1995: European Media Artists in Residence, Bauhaus, Dessau; az Esztergomi Fotóbiennálé Fotóművészet díja; 1999–2002: Derkovits-ösztöndíj. 1992-től a Magyar Képzőművészeti Főiskola Intermédia Tanszék tanára. 1994-96 között számítógépes oktatást tartott a Magyar Iparművészeti Főiskolán és az Eötvös Loránd Tudományegyetem posztgraduális videó és telekommunikáció szakán. 1996-tól a Soros Alapítvány C3 Kulturális és Kommunikációs Központ munkatársa; 1997-től adjunktus a Magyar Képzőművészeti Főiskola Intermédia Tanszékén. ~ művészete ahhoz a tendenciához kapcsolódik, amelyet az ún. új képfajtákkal (fotó, film, videó, digitális technológia) kísérletező, majd „a kutatást, a tudományt és a művészetet egységben látó”, ill. láttató képzőművészek képviselnek Magyarországon. Egyike a 90-es évek média-, ill. intermédia-művészeinek és teoretikusainak, aki a különböző médiumok lehetőségeinek széles spektrumát alkalmazza (pl.: fotogram, videó), valamint azok kutatását is gyakorolja. Főleg a digitális képalkotás terén végez innovatív munkát, amelynek eredményei a nyomatok mellett részben internetes projektek – például a Cryptogram (szövegek virtuális szobrokba kódolását/dekódolását megvalósító WEB/VRML projekt, 1996) és a Demedusator (WEB/VRML környezet, melyet a felhasználók tölthetnek fel tartalommal, 1998) – részben interaktív számítógépes installációk – mint például a Promenád (interaktív virtuális valóság installáció, 1999) és a Smalltalk (mesterséges intelligencia robotokat felhasználó interaktív installáció, 2000).
Irodalom
PETERNÁK M.: Camera Obscura (kat. tan., Magyar Fotográfiai Múzeum, Kecskemét, 1993)
Camera-Obscura-Photogram, Fotóművészet, 1994/3-4.
Intermedia-dosszié, Balkon, 1995/2.
BOHÁR A.: Ez egy (másik) világ?, Balkon, 1996/12.
L. SIMON L.: Virtuális szobrok a Hálón. Interjú ~nal, Magyar Műhely, 102, 1997/1.
KOVÁCS Á. V.: Akhilleusz és a teknősbéka, Új Művészet, 1998/4.
PETERNÁK M.: Szoborba rejtett üzenet. ~ komputerműveiről, Új Művészet, 1999/12.
HAJDU I.: Jelentésdizájn. Interjú ~nal, in: Előbb-utóbb - rongyszőnyeg az avantgarde-nak, Budapest, 1999.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1991 • Ostmodern [Csörgő Attilával, El-Hassan Rózával], Künstlerhaus Klenzestr., München
1992 • Fotogram, Goethe Intézet, Budapest
1993 • Goethe Intézet, Budapest
1996 • Gallery by Night [Peternák Miklóssal], Stúdió Galéria, Budapest • A Cet gyomrában [Maurer Dórával], Fővárosi Képtár, Budapest (kat.)
1997 • Kód [Hámos Gusztávval, Peternák Miklóssal], Goethe Intézet, Budapest
1998 • Akhilleusz és a teknősbéka, Stúdió Galéria, Budapest
1999 • Variációk Steganográfiára, Collegium Budapest • Promenád, Ars Electronika Center, Linz
2001 • Smalltalk, C3 Galéria, Budapest
2003 • Raiffeisen Galéria, Budapest.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1989 • Det nya Ungers Konst/Új magyar művészet, Kulturcentrum Ystadt, Stockholm
1990 • Árnyék, Magyar Képzőművészeti Főiskola, Budapest
1991 • Áthatás, Fészek Galéria, Budapest • Olaj, Fészek Galéria, Budapest • Oszcilláció, Hatos bástya, Komárom (CSZ) • Műcsarnok, Budapest • Sub Voce, Műcsarnok, Budapest
1992 • Tér-képzetek I., Budapest Galéria, Budapest
1993 • Tér-képzetek III., Budapest Galéria, Budapest • Jövőgyűjtés, Liget Galéria, Budapest • Polifónia. Hely-specifikus művek és installációk, Budapest
1994 • Sculpture City, RAM G., Amszterdam • IX. Esztergomi Fotóbiennálé, Vármúzeum, Esztergom • OSTranenie, Bauhaus Dessau (D)
1996 • A pillangó-hatás, Műcsarnok, Budapest • A művészeten túl, Kortárs Művészeti Múzeum/Ludwig Múzeum, Budapest
1998 • Digitális pillantás, Trafó Galéria, Budapest • Bel Tempo, Trieste Contemporanea, Triest (OL)
1999 • Rendhagyó Emlékezet, Szombathelyi Képtár, Szombathely • Perspektíva, Műcsarnok, Budapest • Intermédia-Induktív csomópont, Artpool-P 60.
2000 • Média-Modell. Intermédia – Új képfajták – Interaktív technikák, Műcsarnok, Budapest
2001 • C3 – ou la jeune création, Maison Européenne de la Photographie Paris; Időképek, Néprajzi Múzeum, Budapest; Young Artists from Hungary, ICA London
2002 • Iconoclash, ZKM Karlsruhe, Germany; Zweite Welt (Second World), KunstAllianz Berlin; Hungarian Electro-graphy, Nemzeti Múzeum, Belgrad; Nam June Paik Award, NRW Forum, Düsseldorf; Látás – Kép és percepció, Műcsarnok, Budapest