Autodidakta művész. Művei szempontjából meghatározó kiindulópontnak bizonyult Hajas Tibor életműve. Első kiállításait és első koncertjeit együtt mutatták be, ilyen értelemben a 80-as évek elején induló zenei és képzőművészeti Új hullám késői fejleményét láthatjuk benne. Ugyanakkor ~ az első olyan alternatív nőművész a hazai művészeti életben, akinek életművében a képzőművészet és az alternatív rockzene keretei közt megjelenő énekelt költészet ugyanolyan szerves egységet alkot, mint korábban Baksa-Soós János, az A. E. Bizottság képzőművész tagjai vagy Vető János esetében. Első kiadványában (Első füzet) közel harminc fotóját és huszonnyolc 1981-87 között keletkezett dalszövegét adta közre, helyenként kottát is mellékelve hozzájuk. Ezt követően egy-egy kiállítási meghívásnak eleget téve alkotott újabb és újabb műveket (többnyire Halas István technikai segítségével), ill. 1991-ben Második kiállítás címmel installációt mutatott be. ~ képzőművészeti munkái szinte kizárólag fekete-fehér, rendezett és beállított – általában nagyméretű – fotókra, ill. mozgóképes művekre korlátozódnak. Valamennyi képe értelmezhető a minden esetben általa végrehajtott, de nem nyilvános performanszok végsőkig redukált dokumentációjának. Miközben műveit a hazai művészeti élet kevésbé reprezentáns intézményei mutatták be, ő az első magyar nőművész, akinek munkáival összefüggésben külföldi szakember (John P. Jacob, 1989) először használja a gender reprezentáció fogalmát (Nőművészet). 1992-től mozgóképes munkák készítésével és zenével foglalkozik. A Csókolom együttes énekes-szerzőjeként 1994-ben, 1995-ben és 2000-ben publikálta zenei felvételeit.
Irodalom
ANTAL I.: Japán csók, Élet és Irodalom, 1996. január 26.
ANTAL I.: Sebet, kegyet, in: Erotika és szexualitás a magyar képzőművészetben (szerk.: ANDRÁSI G.), Budapest, 1999
ANTAL I.: A K-vonal Óbudán, Új Művészet, 2001/1.
GRYGIEL, M.: Fotoanarchiv - Fotoanarchiv/Nowa fotografia z Austrii i Węgier, Centrum Sztuki Wspólczesnej, Varsó, 1990
JACOB, J. P.: The enigma of Meaning/Transforming reality in Hungarian photography, The metamorphic medium / New photography from Hungary, Allen Memorial Art Museum, Oberlin College, Oberlin, 1989
JACOB, J. P.: Recalling Hajas, Nightmare Works: Tibor Hajas, Anderson Gallery, School of the Arts Virginia Commonwealth University, 1990
MARTON L. TÁVOLODÓ: Csak a csillagok/Csókolom 2000, Magyar Narancs, 2001. január 11.
Három nemzedék: Miltényi Tibor és Várnagy Tibor beszélgetése, in: MILTÉNYI T.: Progresszív fotó, Budapest, 1994
PETERNÁK M.: Fotoanarchív II. - Fotoanarchív II., Szombathelyi Képtár, Szombathely, 1991
SIMON M.: Összehasonlító magyar fotótörténet, 8. fejezet / Forradalomtól forradalomig, Kecskemét, 2000
UGRIN, B.: Independent Visions - Three Hungarian Photographer, SPOT, 1990/10.
VÁRNAGY T.: AKT/OK, Balkon, 1996/6.
VÉGSŐ Z.: Télire való, Élet és Irodalom, 2001. február 9.
CS. NAGY S.: Képzelt kínai, BBS, 1998
Kleine Ludwig, Drog Free Alapítvány/BBS, 2001.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1987 • Első kiállítás, Liget Galéria, Budapest
1988 • Von hier und da [Halas Istvánnal, Vető Jánossal], Kunstlicht Galerie, Frankfurt am Main • Halas-~-Várnagy, Liget Galéria, Budapest
1989 • Three Hungarian Photographers [Halas Istvánnal, Várnagy Tiborral], Gallery X, Houston Center for Photography, Houston
1991 • Második kiállítás, Liget Galéria, Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1988 • Zeitgenössische Ungarische Fotografie, Fotogalerie Wien, Bécs • Junge Ungarische Fotografen, Galerie Treptow, Kelet-Berlin
1989 • Junge Ungarische Fotografen, Galerie Pumpe, Nyugat-Berlin • The Metamorphic Medium • New Photography from Hungary, Allen Memorial Art Museum, Oberlin • Más-Kép. Experimentális fotográfia az elmúlt két évtizedben Magyarországon, Ernst Múzeum, Budapest • Foto-Modell, Szombathelyi Képtár, Szombathely
1990 • VII. Esztergomi Fotóbiennálé, Vármúzeum, Esztergom • „Fotoanarchiv – Nowa fotografia z Austrii i Węgier”, Centrum Sztuki Wspólczesnej, Varsó
1991 • „Fotoanarchív II. Kreatív fotográfia Ausztriából, Lengyelországból és Magyarországról, Szombathelyi Képtár, Szombathely • EKE – az Egyesült Képek Egyesület kiállítása, Somogy Megyei Művelődési Központ, Kaposvár • „Eastern Academy of Photography – Workshop and exhibition”, WUK, Bécs
1996 • Akt/ok • Testábrázolás a 80-as, 90-es évek fotóművészetében, Liget Galéria, Budapest
1997 • Sebet, kegyet, Óbudai Társaskör Galéria, Budapest-Óbuda
1999 • Szubjektív / Fotó a Látványtárban 1., Első Magyar Látványtár, Diszel
2000 • Artsiders / K-vonal, Óbudai Társaskör és Pincegaléria