Pécsi Józseftől tanult, 1933-ban Laub Juci műtermében kapott segédlevelet. 1956: a Magyar Fotóművészek Szövetségének alapító tagja, majd 1961-77 között főtitkára. 1960: AFIAP; 1963: EFIAP; 1972: Hon. EFIAP; 1969: érdemes művész. Első sikerét még inasként aratta a milánói Nemzetközi Fotóművészeti Kiállításon 1932-ben. 1937-től saját műtermet tartott fenn. Kommunista volt, műterme a párt egyik illegális központjaként működött. Baron és Zinner néven optikai és fotószaküzletet működtetett. 1945-48-ban Zinner és Busztin néven Busztin Líviával közösen tartott fenn műtermet. 1950-ben tizedmagával ő is belépett a Fotókollektíva munkaközösségbe. 1951-ben a Magyar Fotó Állami Vállalat munkatársa. Az Idegenforgalmi Hivatal, az IBUSZ, majd 1952-65 között az MTI fotóriportere volt. Fotóit mély humanizmus, emberszeretet jellemzi. Fiatal tehetségek felfedezésében lelte legtöbb örömét. Jelentős részt vállalt az ifjú generációk fotós oktatásából.
Irodalom
IBOS I.: Közelebb az emberhez. ~ kiállításáról, Fotó, 1960/8.
UNGVÁRI T.: (kat., Magyar Nemzeti Galéria, Budapest, 1966)
BAUER GY.: Emberöltő. ~ kiállításáról, Fotóművészet, 1966/1-2.
NEMES K.: Felfedezések. Néhány megjegyzés ~ kiállítása alkalmából, Fotóművészet, 1966/1-2.
VÉGVÁRI L.: Emberöltő. ~ kiállítása, Fotó, 1966/4.
GESZTI P.: Beszélgetés ~ érdemes művésszel és Kálmán Kata Balázs Béla-díjas fotóművésszel, Fotóművészet, 1969/2.
[-]: Cini emlékezete, Fotó, 1977/11.
E. CSORBA CS.: Magyar fotográfusnők, Budapest, 2000.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1960 • Közelebb az emberhez, Vadas Ernő Terem, Budapest
1966 • Emberöltő, Magyar Nemzeti Galéria, Budapest (kat.) • Bukarest • Csongrád • Győr
1973 • Látomások, Salgótarjáni Fotógaléria • Fák, Fészek Klub, Budapest.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1957 • Budapesti Nemzetközi Fotókiállítás
1960 • Nemzetközi Fotókiállítás, Berlin.