Vámpír politikusok és radioaktív esőben ázó gyerekek, az átlagember adójára vadászó japán kormánytagok és sugárzó virágot szedő kislány; néhány motívum a japán társadalmat felbolygatni kívánó 281 Antinuke matricáiból. A korát is leplező – bár a kapucni és a fekete napszemüveg mögül őszes hajat sejtető – utcai művész Banksyhoz hasonlóan, bár hozzá képest határozottabban formában, így fejezi ki nemtetszését a kortárs japán vezetőkkel és politikájukkal szemben.
Matricáival leginkább a 2011-es fukusimai atomkatasztrófa következményeinek politikai és társadalmi eltusolása ellen tiltakozik, mert szerinte elmaradtak a várt látványos, nagyszabású tiltakozások. „Úgy tűnik, az emberek elhiszik, amit a televízióban mondanak nekik, hogy minden rendben van” – világít rá a társadalmi passzivitás lehetséges okaira 281 Antinuke. Ugyanakkor így tiltakozik a 2020-as tokiói olimpia miatti, szerinte aránytalan adóterhek ellen is.
A művész már munkái formájával is erőteljesen provokál, hiszen Japánban nincs társadalmi elfogadottsága a grafitinak, a törvény is komolyan bünteti az illegális falfestéseket. Sokan követelik 281 Antinuke letartóztatását. Figyelemkeltő akcióit azonban az online társadalomban sokat követik és üdvözlik, igaz, „szégyenletese módon, azok közül, akik kapcsolatba lépnek velem, 90 százalékuk külföldről keres meg. Valószínűleg számukra sokkal elfogadott a street art üzenetértéke, mint számunkra” – teszi hozzá 281 Antinuke.