Kisgyerekkora óta Gödöllőn él. Remsey Iván, a gödöllői művésztelep vezetője és Mizser Pál festőművész, valamint László Lilla rajztanárnő segítő keze nyomán alakult ki a festészete. A pesti képzőművészeti gimnáziumba nem vették fel. 1963-tól 1976-ig a budapesti Épületkerámiai Vállalatnál segédmunkás, kézifestőként padlólapokat is tervez. Később a gödöllői Városgazdálkodási Vállalatnál takarít, jelenleg is ebből él. 1973 óta fest rendszeresen. Kezdetben amatőröknek szóló pályázatokon vett részt. A festők közül Munkácsy, Szinyei és Van Gogh, illetve Péli Tamás volt rá nagy hatással. Tudatosan kereste roma képzőművészek társaságát, így ismerkedett meg Oláh Marával és Oláh Jolánnal is. Felnőttkori művészetéhez jelentős támogatást kapott Daróczi Ágnestől, Lakatos Menyhérttől, Zsigó Jenőtől, illetve Sári Katalin művészettörténésztől. Alkotásai ma már megtalálhatók magyar és külföldi magángyűjtőknél. Számos művét adományozta oktatási intézményeknek. Kiállított országszerte és külföldön egyaránt. Impresszionisztikus, gazdag színvilágú képein a természet, a gödöllői táj, az ott élő romák élete és egy megálmodott mesevilág elevenedik meg. Kedvelt témája a tenger és annak élővilága. Műveinek szereplői nagyrészt asszonyok, lányok, madonnák, rajtuk keresztül mutatja be a cigányság életét.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
2001 ● Balázs János Galéria, Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Csoportos kiállítások
1979, 1989, 2000 ● Autodidakta cigány képzőművészek országos kiállítása, Budapest
1985 ● Cigány művészek világkiállítása, Párizs
2003 ● Kortárs roma nőművészet, Balázs János Galéria, Budapest
2007 ● Mi arcunk – portréábrázolás, Balázs János Galéria, Budapest ● Az emlékezés színes álmai, vándorkiállítás, Peking; Magyar Nemzeti Galéria, Budapest
2009 ● Köztetek – nőábrázolás a roma képzőművészetben, Balázs János Galéria, Budapest.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Közéleti Roma Nők Egyesülete, Budapest
Magyar Művelődési Intézet, Budapest
Néprajzi Múzeum, Budapest
Roma Parlament Képtára, Budapest.