1965-70: Kolozsvári Ion Andreescu Képzőművészeti Főiskola, festő szak.
1972-76 között több csoportos kiállításon vett részt. A párizsi Magyar Műhely tagja. 1977 óta Ausztriában, Bécsben él. 1981-től filmobjekteket és fényinstallációkat készít. 1993-ban volt első jelentős hazai bemutatója e munkáiból. A 70-es évek végétől műanyagból, üvegből, és papírból készített kollázsokkal kísérletezett (Stúdium-sorozat). Későbbi munkái az expanded cinema törekvéseihez kapcsolódnak. Ennek az irányzatnak alapvető célja, hogy megvizsgálja a film alkotóelemeit. Film objektjeinek alapvető elemei a geometrikus formaként felfogott mozgó képek. Érdeklődése arra irányul, hogy miként változik a vetített kép, ha megszünteti a vetítőfelület síkszerűségét. Vetítőfelületei legtöbbször térobjektek, szobrok, amelyen a vetített kép lényegében térbeli kiterjedéssel is bíró, mozgó formaként jelentkezik. Videoprojektorral létrehozott képei kaotikus állapotot tükröznek, erőteljes – szinte fenyegetőnek ható – érzelmeket fejeznek ki. Dobozba foglalt, hátulról megvilágított röntgenfilm és síkoptika segítségével egyéni „pszeudo-hologram”-okat alkot.
Irodalom
BEKE L.: Melankolikus fényinstallációk, Magyar Műhely, 1993. december
PETERNÁK M.: ~, Nappali ház, 1993/3.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1993 • Rend és Káosz, Magyar Képzőművészeti Főiskola • Barcsay Terem, Budapest .
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1981 • Magyar Műhely-találkozó, Hadersdorf-Bécs
1982 • Tisztelet a szülőföldnek. Külföldön élő magyar származású művészek II. kiállítása, Műcsarnok, Budapest • Magyar Műhely-találkozó, Párizs
1983 • Film/ Művészet, Budapest Galéria, Budapest
1985 • Buchbergi tértervek, Fészek Galéria, Budapest • Collegium Hungaricum, Bécs
1999 • Perspektíva. Nemzetközi Médiaművészeti és -történeti kiállítás, Műcsarnok, Budapest.