1955: Magyar Képzőművészeti Főiskola, mesterei: Kmetty János, Pap Gyula, Hincz Gyula. 1963-1966: Derkovits-ösztöndíj; 1972: Munkácsy-díj. A konstruktív festői megoldásokat nyilván főiskolai mesterétől, Kmetty Jánostól tanulta először, de rövid idő elteltével kialakította jellegzetes, egyéni formálásmódját, amely egyszerre geometrikus, dekoratív és természetelvű. Az ábrázolás ~nál mindig a látott formák geometrikus egyszerűsítésével történik, némileg emlékeztetve az analitikus kubizmusra, de egyszersmind a színekkel is egyszerűsítően operál. A fő felületek meghatározzák a kép színhangulatát, s ebbe illeszkedik a dekoratív kompozíció. Az utóbbi évtizedben komponálásmódja tőmondatosabbá vált, színkontrasztja erősödött.
Irodalom
LOSONCZI M.: ~, Budapest, 1983
MENYHÁRT L.: Változatok néma jelekkel. Beszélgetés ~nal, Művészet, 1987/9.
CS. TÓTH J.: A láthatatlan metaforái. ~ térplasztikája, Új Művészet, 1991/7.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1971 • Műcsarnok, Budapest
1976 • Tápiószele
1983 • Vác
1987 • Szeged
1994 • Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1962 • Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesület, Ernst Múzeum, Budapest
1963 • Ifjúsági Biennálé, Párizs.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
KMG, Dunaszerdahely
Művelődésügyi Minisztérium, Budapest
Magyar Nemzeti Galéria, Budapest.