1914-45: jogászként dolgozott a Magyar Általános Hitelbanknál. 1915-18, 1939-44: katona volt. A 20-as évektől fényképezett. A MAOSZ-ban Vadas Ernő, Szöllősy Kálmán, Járai Rudolf a mestere, kiállítótársa. 1942: Állami nagydíj; 1934: a Magyar Általános Hitelbank Sportegylet fotószakosztályának ügyvezetője volt; 1942: EMAOSZ választmányi tagja volt; 1945-46: Angelo műtermében dolgozott, az Ipari Minisztériumhoz intézett kérvénye alapján ekkor tett mestervizsgát; 1947-50 között önálló fényképészként dolgozott társbérleti lakása halljában. 1948-ban a Minőségi Fotó Kollektíva (a független fotósok szervezete) tagja, dolgozik az Szakszervezeti Központnak is. 1949-ben a honvédségnél volt fotós. 1950-ben belépett a Fotó Kisipari Termelő Szövetkezetbe, ennek 1950-es államosítása után a Magyar Fotó Állami Vállalathoz került. 1948-50 között oktató volt a fényképész és optikus iparitanuló iskolában; 1950-től a Képzőművészeti Gimnázium fényképész osztályának előadója lett. A Magyar Fotó és a Fővárosi Fotó technikai minimumának vezetője, a Kereskedelmi és Pénzügyi Dolgozók szakszervezeti fotószakköre vezetője volt. A magyaros stílus jeles képviselője. Képeit a témaválasztás sokszínűsége, a fegyelmezett kompozíció és a tökéletes kidolgozás jellemzi. Pezsgőfürdő című, 111 kiállításon szerepelt, és hihetetlenül sok díjat nyert felvétele talán az első víz alatti művészi felvétel magyar szerzőtől. A színes fényképezés egyik elindítója volt a 30-as évek végén. 1937-ben az elsők között tartott színes diákkal kísért előadást az EMAOSZ-ban. Ennek nyomán meghívást kapott a rochesteri Kodak gyártól, 1942-ben pedig állami nagydíjat színes diapozitívjeiért. 1945-ben felkérték a sydneyi fotóakadémia vezetésére. Valamennyi jelentősebb magyar szaklapban publikált (Fotóművészet, Fotó Amatőr, Fotóművészeti Hírek, Fotószemle, Fotóélet, Fotó), de munkatársa volt a Kodak Magazinnak, a Gebrauchsfotografie-nek, a Fotografische Rundschaunak, a Gevaert Photo-Service-nek is. Tiszteletbeli tagja a Western International of Photo London, az Assoc. Foto Italiana, a Salon of Photo Japán, a Cercle Royale E. P. Anvers, a Focus Foto Salon Amsterdam szervezeteknek, valamint a Budai Fotóklubnak, levelező tagja a Soproni Fotó Clubnak.
Irodalom
[-]: ~, Fotóélet, 1943
SZEGEDI E.: A magyar fotográfia mesterei. ~, Fotó, 1966.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1933-50 között 446 kiállításon vett részt, 1240 felvételét állították ki, melyekkel 30 arany és 33 ezüstérmet nyert.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Magyar Fotómúzeum.