1936-40: Magyar Iparművészeti Főiskola, mesterei: Domanovszky Endre, Haranghy Jenő, Kacziány Aladár és Simay Imre voltak. A második világháború előtt főként zsánerképeket és portrékat festett. A háború befejezése után a Nemzeti Bank Pénzjegynyomdájába szerződött, ahol elsajátította a bankjegygyártás technikáját. 30 éven keresztül rézmetszéssel foglalkozott. Az átmeneti 10 és 20 forintos bankjegyeket, az 1000 forintos bankjegy hátoldalát, valamint külföldi bankjegyek portréit metszette. A Magyar Posta megbízásából 170-180 bélyeget tervezett. Grafikái konkrét valóságlátáson alapulnak, realisztikus, tárgyszerű megfogalmazásúak. Sportolók, történelmi személyek portréit ábrázolta munkáin. Olaj és pasztelltechnikával kidolgozott festményei oldottabbak, posztimpresszionista jellegűek. Ezen alkotásain tájképek és emberi figurák jelennek meg. Legutóbbi munkái romantikus jellegű tájképek, melyeket sződligeti műtermében fest.
Irodalom
INÁMI ZS.: Az élet harmóniája. ~ festő- és grafikusművész tanúsága, Magyar Fórum, 1993. március 18.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
Balassagyarmat • Sopron
1982 • Grafikai munkák, Pécs
1991 • Olajfestmények, Cegléd (gyűjt.)
1992 • Életműkiállítás, Magyar Postamúzeum (kat.)
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1940, 1942, 1948 • Tavaszi, Őszi és Téli tárlatok, Műcsarnok, Budapest.