1958-1961: órás szakmunkásképző, levelező tagozaton érettségizik. 1964-ben kezd fényképezni. 1972-ben táncházakban készült képeivel aratja első fotóssikereit. 1980-tól kísérletezik a fémlemezre felvitt emulzió különleges szín- és fényhatásaival. 1987-ben fényképezte a jeltelen sírokat, ezekből született a 301-es parcella kiállítása. Klasszikus szociofotós. Életművet épített a beteg, rokkant, öreg emberekről készített, humánumtól áthatott, valódi belső érdeklődésből keletkező fényképeiből. 1971-1976: az Óbudai Fotóklub tagja; 1972: a Budapesti Fotóklub tagja; 1980: a Magyar Fotóművészek Szövetségének tagja; 1981: a Gödöllői Stúdió tagja; 1991: a gödöllői Duflex Fotográfiai Stúdió alapító tagja. 1983-tól részt vesz a Nagybaracskai Fotográfiai Alkotótelep munkájában.
Irodalom
A Vasfényképek c. kiállításról, Fotó, 1985/11.
SÁRI K.: Az öregek fotósa, Új Mo., 1992. július 21.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1978 • Táncház, Népművelési Intézet • Metró Kultúrotthon • Fővárosi Művelődési Ház, Budapest
1981 • Szociális otthon ’80, Gödöllői Galéria, Gödöllő
1983 • Katasztrófasújtottak, Gödöllői Galéria, Gödöllő • Szénégetők [Fábián Dénessel], Fővárosi Művelődési Ház, Budapest
1985 • Vasfényképek, Fotóművészeti Galéria, Budapest (kat.)
1986 • Az Ódry Színészotthon lakói [Soltész Évával], Fotóművészeti Galéria, Budapest
1987 • Fémképeim, Fészek Klub, Budapest
1988 • Korképek egy koronaőr életéből, Fotóművészeti Galéria, Budapest
1989 • A 301-es parcella, Gödöllői Galéria, Gödöllő
1994 • Korképek, Gödöllői Galéria, Gödöllő
1997 • Madaras József, Gödöllői Galéria, Gödöllő (kat.).
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1969 • IV. Peremfotó kiállítás, Békéscsaba
1973 • Országos Fotókiállítás, Esztergom
1975 • Országos Fotókiállítás Budapest
1977 • Országos Fotókiállítás, Budapest
1987 • Magyar Fotográfia ’87, Műcsarnok, Budapest
1993 • Magyar Fotográfia ’93, Vigadó Galéria, Budapest