1957-1963: Magyar Képzőművészeti Főiskola, mesterei: Domanovszky Endre, Kádár György, Barcsay Jenő. 1964-ben Stuttgart; München; 1971-ben Franciaország, Olaszország; 1977-ben Pocitelju (YU) Nemzetközi Művésztelep; 1965-1982 között adriai-, égei-, földközi-tengeri utazásokat tett. 1966-1969 között Derkovits-ösztöndíjas; 1984-ben elnyerte a Szentendrei Grafikai Műhely nagydíját; 2003: Munkácsy Mihály-díj. Alapító tagja a Szentendrei Grafikai Műhelynek, az Art’éria Galériának. 1989-től 1991-ig a Belvedere c. művészeti folyóirat képszerkesztője. 1968-tól Szentendrén él. Soha nem a naturalisztikus formától vagy konkrét tájélményből indul el a lírai absztrakt foltfestészet felé, hanem a természeti erők: víz, levegő, föld formáját kutatja. A 80-as évekre egy új tendencia mutatkozik az oeuvre-ben: az érzékeny, indulatosan megfestett felület mögül idolok, ferde tornyok sejlenek fel, sarkukra állított négyzetek állnak a pszeudohorizonton. A 90-es évek elején összefoglaló igényű kiállítást rendez a budapesti Francia Intézetben, neogeometrikus sorozataiban Saint-John Perse gondolataira hivatkozva. Ezeken a munkákon mediterrán hangulatú emlékanyagra utalnak a mértanias formák. Négyzetei nem síkgeometriai jelek, hanem kultúrhistóriai szimbólumok. A 90-es évek derekára ~ festészete egyre filozofikusabbá válik. Tábláin okkerek, sárgák, szürkék különféle árnyalatai töltik ki a képmezőt. A felületet sötét, határozott vibrálások, diagonálisok, horizontális rendek tagolják. Archetipikus hangulatú munkáinak legjellemzőbb vonása a tér virtuális felosztása. ~ piktúrája mégis tartalmaz szociális vonatkozásokat, amennyiben festészetét a monetáris világ elleni halk, de határozott tiltakozásnak tekinti.
Irodalom
MUCSI A.: Előszó ~ kiállításához (kat., bev., Szentendre, 1975)
MUCSI A.: Előszó ~ kiállításához (kat., bev., Műcsarnok, 1977)
HORVÁTH GY.: ~ képei a Műcsarnokban, Új Tükör, 1977. március 6.
HANN F.: Mai mitológiák. ~ kiállítása a Dorottya utcában, Belvedere, 1989/2.
WEHNER T.: (kat., előszó, Dorottya u. Galéria, Budapest, Budapest)
VAN DAM J.: Utazás a háromszög körül. ~ képeiről, Művészet, 1989/9.
HANN F.: (kat., előszó, Francia Intézet, Budapest, Budapest)
HANN F.: HL-GEO, Playboy Galéria, 1993
WEHNER T.: Ék-képek. ~ festészetéről, Kortárs, 1994/7.
SÍK CS.: Mégsem veszett el. ~ retrospektív katalógusa, 1996
KRIMMEL G.: Helyzetek és érzetek. ~ festészete, Új Művészet, 1997. május-június.
Portréfilm
GULYÁS J.: ~ kiállítása a Kaposfüredi Galériában, MTV, 1997.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1975 • Művésztelepi Galéria, Szentendre, (kat.)
1977 • Műcsarnok (kat.)
1986 • Hotel Kastély Galéria, Szirák
1989 • Dorottya u.-i Galéria, Budapest (kat.)
1990 • Francia Intézet, Budapest, Budapest (kat.)
1991 • Kunstsammlungen der Stadt Limburg [Farkas Ádámmal és Regős Istvánnal]
1992 • Art’éria Galéria, Szentendre
1996 • Kanzlei Gartner • Stübel, Baumann & Partner, Stuttgart
1997 • Kaposfüredi Galéria, Kaposfüred.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1966 • Stúdió ’66, Ernst Múzeum, Budapest
1971 • Új művek, Műcsarnok, Budapest
1976 • Szentendrei Művészet, Magyar Nemzeti Galéria, Budapest
1978 • Festészet ’77, Műcsarnok, Budapest
1983 • Szentendrei Tárlat, Szentendrei Képtár, Szentendre
1985 • El Studio Grafico de Szentendre, Madrid
1985 • Szentendrei Tárlat, Szentendrei Képtár, Szentendre
1986 • Delmenhorst Zeitgenössische Kunst aus Ungarn
1987 • Art’éria Galéria kiállítása, Stadtmuseum, Woerden (NL) • Szentendrei Tárlat, Szentendrei Képtár, Szentendre
1990 • Otto Nagel, Hans der Staatlichen Museum, Berlin
1993 • Szentendre művészete, Galerie Contact, Böblingen (D) • Az Art’éria művészei, Vigadó Galéria, Budapest
1996 • Az én Múzeumom, A Vass-gyűjtemény, Ernst Múzeum, Budapest • 15 magyar művész, Hans Des Deutschen Oftens, München.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Damjanich János Múzeum, Szolnok
Ferenczy Múzeum, Szentendre
Magyar Nemzeti Galéria, Budapest
Nemzetközi Modern Múzeum, Hajdúszoboszló
R. Riz Collection, Bolzano
Kim Collection, Szöul.