1964: Kölcsey Gimnázium, érettségi; 1964-1973: fényképész szakmunkásképző iskola; 1973-1974 között a Budapesti Fényképész Szövetkezet segédriportere; 1974-1979 között a Vasipari Kutató Intézet fényképésze; 1985-1990 között a Képes 7, 1990-től a Képes Európa fotóriportere, majd szabadúszó fotóművész. 1970-től fényképez, 12 évig szisztematikusan fotózta Budapestet, a Fotóművészet negyedéves pályázatain több nívódíjat kapott. Ebből a periódusából 35 képet tart vállalhatónak. 1992 óta a camera obscura különféle módozataitól kezdve a történeti fotóeljárásokon át a polaroidig terjed technikai repertoárja. Eszköztárából – több eljárás ismeretével – mindig azt választja ki, ami mondanivalójának, a megoldandó feladatnak legjobban megfelel. Érdeklődése mindinkább a történeti technikák felé fordult (sópapír, kimásolópapír); épített magának egy 30×40 cm-es kamerát. Újabb képei a születés, létezés, halál, elmúlás kérdéskörét kutatják. Megjelennek bennük a mikro- és a makrokozmosz elemei sajátos, „kerekes”-féle, művészi-tudományos felfogásban. Természetismerete, érdeklődése megmaradt a 19. századi ember szintjén, sőt időnként innen is visszahátrál néhány századot, s az alkimisták köpenyét ölti magára. Az idők során igazi profi vált belőle. Fotóiból él, minél szélesebb körben ismertté és elismertté akar lenni világszerte, s ezért minden szükségeset megtesz. Tanul, kísérletezik, kreatív módon használja a régi korok technikáit, állandóan kritikus módon figyeli magát, munkáját, kapcsolatokat épít, odafigyel a legkisebb részletekre is. 1977: a Fiatal Fotóművészek Stúdiója alapító tagja, 1986: művészeti vezetője; 1980: a Magyar Fotóművészek Szövetségének tagja; 1981: Szerencsés Jánossal, Jokesz Antallal, Vető Jánossal együtt a Dokumentum csoport tagja. 1990: Balázs Béla-díj.
Irodalom
FÁBIÁN L.: Fiatal fotósok Szentendrén, Fotóművészet, 1975/1.
BEKE L.: Az életlenség paradigmái, Fotóművészet, 1977/2.
BEKE L.: Memóriámról - Három fiatal fotósról, Fotóművészet, 1979/4.
AUER, M.-AUER, ME.: Photographers Encyclopaedia International, 1985
ANTAL I.: Mindennapjaink klasszikusa, Fotó, 1988/4.
FÖLDÉNYI F. L.: A láthatatlan középpont. ~ képeiről, Fotóművészet, 1992/1.
SZŰCS K.: Pszeudo-párbeszéd egy kiállítás ürügyén, Balkon, 1995/5.
BARTA ZS. P.: (kat. bev., Bolt Galéria, 1995)
SZŰCS K.: (kat. bev., Bolt Galéria, 1997)
SZILÁGYI S.: Take five, (kat. bev., Budapest 1998).
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1977 • Ferencvárosi Pincetárlat, Budapest
1992 • Liget Galéria, Budapest
1994 • Selenographie, Nantes
1995 • Observations, Ernst Múzeum, Budapest • Bolt Galéria, Budapest (kat.) • Le Printemps de Cahors • Vasarely Galéria, Pécs
1996 • Liget Galéria, Budapest • Les Lunes, L’Espace Lezard, Comar
1997 • Albumen Works, Bolt Galéria, Budapest (kat.)
2000 • Budapest Galéria Lajos u., Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1980 • Ville de France, Párizs
1982 • Fiatal Fotó 1980 után, Fotógaléria, Miskolc
1988 • Fotogaléria, Wien
1993 • Magyar Fotográfia ’93, Vigadó Galéria, Budapest
1996 • Photopho, Pozsony • Nagyfilm, Budapest Galéria, Budapest • Konzept, Zágráb
1998 • Take five, Magyar Fotográfiai Múzeum, Kecskemét • Magyar Köztársaság Konzulátusa, New York (kat.) • Sarah Morthland Gallery, New York.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Galerie der Stadt, Esslingen
Magyar Fotográfiai Múzeum, Kecskemét
Musée de l’Élysée, Lausanne
M. Ken Damy, Brescia
National Museum of Film, Television and Photography, Bradford.