Budapesten élt, állandó lakás nélkül. 1965-ben, az Építők Műszaki Klubjában Lőrinczy Györggyel és Nagy Zoltánnal közösen rendezett kiállításuk a magyar avantgárd fényképezés egyik legfontosabb eseménye. 1967-ben rendezte meg Horváth Istvánnal és Lőrinczy Györggyel Debrecenben a Műhely ’67 c. kiállítást. Legjobb képei a konkrét tárgy és a jelszerű képződmény léte között egyensúlyoznak, bár első ránézésre kalligrafikus tusrajzoknak is tűnhetnek. ~ itthon olyannyira megelőzte korát, hogy jószerivel még ma sem érték utol, holott legalább két évtizede felhagyott a fényképezéssel.
Irodalom
HEVESY I.: Három fiatal fotós kiállítása. ~, Lőrinczy György és Nagy Zoltán fotói, Fényképművészeti Tájékoztató, 1965/2-3.
NEMES K.: A művészeti általánosításról. ~, Lőrinczy György és Nagy Zoltán fotókiállítása kapcsán, Fényképművészeti Tájékoztató
BERNÁTH L.: Tojás a boronán, Fotó, 1965/5.
1965/2-3.
PERNECZKY G.: Fotó vagy képzőművészet?, Fotóművészet, 1967/2.
FÉJJA S.: Zsákutca, Fotó, 1967/8.
ÁBEL P.: Három út, Fotó, 1967/8.
[RP.]: Jegyzet, Fotó, 1967/8.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1965 • Építők Műszaki Klubja, Budapest [Lőrinczy Györggyel, Nagy Zoltánnal]
1995 • Hármas kiállítás 1965-ből, Budapest Galéria, Budapest (kat. bev.: [[SMALL]]BEKE L[[/SMALL]].).
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1967 • Műhely ’67, Debrecen • Vác
1987 • Műhely ’67 kiállítás, Kossuth Lajos Tudományegyetem Galériája, Debrecen (kat.)