1918-20: Magyar Képzőművészeti Főiskola; 1922-24: a kecskeméti művésztelepen Iványi Grünwald Béla, a nagybányai kolónián Réti István és Thorma János irányításával dolgozott. Alkotó egyénisége a Kecskeméten, s különösen a Nagybányán töltött évek alatt alakult ki, ahol leginkább Ziffer Sándor művészete hatott rá. Festészetét a kontemplatív természetlátás és konstruktív formai törekvések jellemzik. Gazdag grafikai termésében a dinamikus vonalvezetés, a könnyed és kifejező rajztudás érvényesült. 1924-ben Párizsba költözött, majd Londonban telepedett le. Fivére, Sir Alexander Korda mellett a London Film Vállalat művészi vezetője és díszlettervezője lett; 1956-tól egyedül irányította a filmtörténetben annyira jelentős stúdiót.
Irodalom
Kecskemét múltja a képzőművészetben, Kecskemét, 1968
TELEPY K.: ~, Kecskemét, 1971 (kat. előszó).
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1923 • Festőiskola nagyterme, Nagybánya [Jándi Dáviddal]
1924 • Alkotás Művészház, Budapest
1924 • Nagyvárad [Jándi Dáviddal, Deli Antallal]
1924 • Magyar Újságírók Szervezetének székház, Kolozsvár [Perlrott-Csaba Vilmossal, Kmetty Jánossal]
1929, 1930 • Kéve, Budapest
1971 • Katona József Múzeum, Kecskemét.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Magyar Nemzeti Galéria, Budapest.