A modern hazai építészet jelentős tervezője. 1926-ban végzett a Műegyetemen, ahol 1927-1931 között tanársegéd az Ókori, majd az Épülettervezési tanszéken. Korai munkája az Excelsior Autószervíz, amely elnyúló szalagablakaival, egyedi színezésével és kivilágítható reklámoszlopával Budapest első modern épületeinek egyike volt (azóta teljesen átépítve). A Marczibányi tér 9/a és 9/b lakóháza műemléki védettségű. A 30-as évek elejétől 1944-ig Nyíri Istvánnal volt közös irodája, ahol funkcionális elvek alapján modern lakó- és középületeket terveztek. A Nyírivel együtt tervezett Szabó I. u. 57., Vincellér u. 26/a és Szabadság tér 5-6. műemlék. 1948-tól állami tervezőintézetekben dolgozott. 1949 után az IPARTERV-nél jelentős középületeket és ipari létesítményeket tervezett. A földalatti vasút építéséhez kapcsolódóan a Baross téri állomás tervpályázatán Szendrői Jenővel I. díjat nyert (nem valósult meg). Terveinek egy része a Magyar Építészeti Múzeum gyűjteményében található.
Irodalom
~, Magyar Építőművészet, 1953/9-10.
Magyar építészet 1945-1970 (szerk.: SZENDRŐI J.), Budapest, 1972
PAMER N.: Magyar építészet a két világháború között, Budapest, 1986
PRAKFALVI E.: A budapesti földalatti gyorsvasút tervei és építése, Pavilon, No. 6. [1991]
FERKAI A.: Buda építészete a két világháború között, Budapest, 1995
Építészeti kalauz. Budapest építészete a századfordulótól napjainkig (szerk.: LŐRINCZI ZS., VARGHA M.) Budapest, 1997
PRAKFALVI E.: Szocreál, Budapest, 1999.