Művészi tevékenységét a 60-as években versírással kezdte: félszavakból, végződésekből, szótöredékekből szerkesztett minimálisra redukált tartalmú, saját maga által „nemszövegek”-nek nevezett antiverseket. 1969-ben mozgó dadaista költeményt, versmobilt alkotott. 1971-től postán terjesztette „nyomtatványait”, a korszak jellemző hivatali iratainak hangvételét imitáló abszurd-ironikus szövegeket. A 70-es évek elejétől egyre inkább a képzőművészet felé fordult, ekkor a magyar neoavantgárd köreihez tartozott. Elsősorban terveket készített konkrét elgondolásai alapján (pl: előzni tudó villamos, átlátóalagút, szódaráló). 1972-ben a Balatonboglári Kápolnatárlaton mutatta be Fellebbezési űrlap c. provokatív munkáját, a fellebbezést, mint új népművészetet ajánlotta. 1974-től készíti fülkeműveit (pl: sarkonforduló-fülke, próba-fülke, szavalófülke): ezeken az alul-felül vakkeretre feszített vászon a sajátosan kifordított festmény illuzórikus belső terét hozta létre. Az ekképp megjelenített tér a művel való aktív kapcsolatteremtésre hívta a belépőt. 1974-ben hőképek létrehozásával is kísérletezett. 1979-ben Önkívület címmel filmtervet nyújtott be a BBS-nek. 1982-1983-ban Téveszme címmel animációs filmet forgatott. E filmmel deklaráltan lezárta képzőművészeti tevékenységét. Részt vett a Lélegzet és az Örley-kör tevékenységében. 1990-1994 között kortárs képzőművészeti raktárat tartott fenn; jobboldali művészetpolitikai írásokat publikál, 1997-ben jelentette meg Művészet és ellenség c. könyvét; a Magyar Művészeti Fórum főszerkesztője.
Irodalom
TAKÁCS J.: Internacionális tevékenység a fotóművészetben, Művészet, 1978/3.
KÖRNER É.-BEKE L.: Expozíció, Magyar Hírlap, 1981. március 6.
BERECZKY L.: Évtizedes léptekkel, Művészet, 1980/10.
BEKE L.: Dátumok a magyar avantgarde művészetről, Művészet, 1980/10.
Szógettó, Jelenlét, 1989/1-2.
GYETVAI Á.: Még egyszer az avantgárdról, Magyar Nemzet, 1987. december 19.
KÖRNER É.: Az abszurd, mint koncepció (kat., bev. tan., XLV. Velencei Biennálé, Velence, 1993).
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1972 • Balatonboglári Kápolnatárlat, Balatonboglár
1973 • 8. Biennálé, Párizs
1976 • G. Najnowszej Sztuky, Wrocław
1979 • Fotogramok, Józsefvárosi Kiállítóterem
1983 • Film/művészet, Budapest Galéria Lajos u., Budapest
1987 • Régi és új avantgarde (1967-1975). A huszadik század magyar művészete, Csók Képtár, Székesfehérvár.