1991-96: Magyar Képzőművészeti Főiskola festő szak. 1994: Germinations 8 ösztöndíj; 1994-97: Derkovits-ösztöndíj.
Mottók
„Az esztétikai magatartásmód az a képességünk, hogy többet vegyünk észre a dolgokban, mint ami közvetlenül jelen van bennük.” (Adorno)
Az ember kreatív képessége révén tud jelentéseket fölfejteni, néha olyanokat is, amik közvetlenül nem tűnnek elő.
Bergson szerint a dolgok lényegének megértéséhez „intellektuális megérzésre” van szükségünk, ami magasabb rendű képesség az értelemnél, egyfajta ösztön. A bergsoni intuíció az a képességünk, ami világosságot derít személyiségünkre, szabadságunkra, helyünkre a természetben úgy, hogy érzéki benyomásainkat értelmünk átfordítja.
Munkáimat filozófiának tartom, a megértés közege azonban nem a nyelv fogalmi logikája, hanem sokkal inkább az élményszerű beleérzés, az intuíció, a megérzés. Filozófia, mert a legalapvetőbb kérdésekre keresi a választ: Mi az ember? Merre tart a világ?
Az ember legfontosabb jellemzője, ami megkülönbözteti minden más létezőtől, hogy értelmezi önmagát, emlékezik, s ezáltal önmagát el tudja helyezni világában. Ez az önértelmezés állandóan változó folyamat, a hermeneutikai látásmód az emberi lét sajátja. A művészet az önértelmezés legfontosabb eszköze.
Irodalom
TÖRÖK T.: Germinations, Balkon, 1994/12.
VÉCSI NAGY Z.: Ludwig-pályázat, Balkon, 1995/4.
SINKÓ I.: Egy jó anyag - a Derkovits-ösztöndíjasok kiállítása, Új Művészet, 1997/10-11.
LÉVAI-KARNYÓ J.: Camera obscura - ~ munkáiról, Balkon, 1998/3.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1996 • Kispesti Vigadó, Budapest
1999 • Goethe Intézet, Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1994-97 • részt vett a Derkovits-ösztöndíjasok éves kiállításán, Ernst Múzeum, Budapest
1994-95 • Germinations 8 kiállítások, Breda [NL] • Athén • Varsó • Madrid
1998 • Rotary, Brugge [B] • Gallery 825, Los Angeles.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
Miskolci Galéria Kortárs Grafikai Gyűjtemény, Miskolc • Rotary Gyűjtemény.