Janus Pannonius Tudományegyetem, Mestere: Konkoly Gyula. 2007 óta a PTE Művészeti Kar festő tanszékén tanít.
Neobarokk indíttatású festő, bár installáció jellegű munkákat is készít. Legkorábbi alkotásai barokk festmények „tükörkép-másolatai”, ill. azok egy-egy részletének (puttók; pápák szája, szeme) felnagyított változatai. A festmények erőteljes, barokk anyagszerűségét ~ gyakran nem festői technikával, hanem attól elütő anyagokkal (szigetelő hab, színes kábelek, fémhuzal, tükör) fokozza, egészíti ki. A másolat, a másolás számára „akademikus vigyora a neoavantgarde utáninak”, „az alkotó erő visszatartása a művészi tökéletesedés kedvéért”. A posztmodern és a neoavantgard helyett az eredetiséggel szakító másolat újrateremti az alkotó pillanatot, az alkotó pillantásának egészét. A fordított másolat szerinte „fénytérképezés”, ami tükörfelületként kerekíti egésszé… az öröklétet. A Delacroix (Dante bárkája), Tintoretto, Rembrandt, Géricault (A Meduza tutaja) és Repin ihlette festmény-interpretációkhoz (Tolsztojtól, Madáchtól, Kleisttől és Tintorettótól választott) idézeteket rendel, festményei így festői idézeteknek tekinthetők. ~ festészete a tiszta, direkt színekhez, a konceptualizmus szárazságát követően ismét a festőihez visszatérő, de jóval erőteljesebb gesztus megnyilvánulása.
Irodalom
KOVÁCS O.: Kilenc pécsi kezdő/Nine Debutants from Pécs (kat., Barcsay Terem, Budapest, 1994)
BEKE ZS. (kat., Vízivárosi Galéria, Budapest, 1997)
BEKE ZS.: ~, Magyar Műhely, 1997
VÁRKONYI GY.: ~, Mozgó Világ 2005/6.
KOVÁCS P.: ~, Mozgó Világ 2006/1.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1997 • Mester és tanítványa, Konkoly Gyula és ~, Vízivárosi Galéria, Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1994 • Kilenc pécsi kezdő, Barcsay Terem, Budapest
2000 • Malom, Szentendre.