1924-1932: Magyar Képzőművészeti Főiskola, mestere: Vaszary János és Csók István. A két világháború között reklámgrafikusént és tisztviselőként tevékenykedett. A 40-es években Barcsay Jenő és Bene Géza példája nyomán kapcsolódott be a hazai festészeti közéletbe. Művészetében az 50-es évek végén alakul ki konstruktív képi világa. Előbb zománc-, majd olajképeket alkotott. 1961-ben készítette el a kollázsszerű ún. trecento kompozíciót, amelynek közvetlen folytatásaként fogható fel, pályájának csúcsaként számon tartott, élete utolsó másfél évében festett 10-12 absztrakt képe. Jelentős rajzpedagógusi munkát végzett 1953-1966 között az Eötvös Loránd Tudományegyetem Horváth Mihály Téri Gyakorlóiskolájának rajztanáraként.
Irodalom
FRANK J.: (kat., bev. tan., Budapesti Műszaki Egyetem, 1967)
FÜZER K.: ~, Rajztanítás, 1973/1.
BODRI F.: ~ emlékkiállítása, Rajztanítás, 1973/4.
MEZEI O.: (kat., bev. tan., Zodiákus Klub, 1973)
ROZGONYI I.: Ha minden kötél nem szakad, in: Párbeszéd művekkel (interjúk 1955-1981), Budapest, 1988.
Film
(H)arc-képek (szerk.: SZEMADÁM GY.), MTV, 1994.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1967 • Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest (kat.)
1973 • Emlékkiállítás, Zodiákus Klub, Esztergom (kat.).
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1947 • Első zsűrimentes kiállítás, Nemzeti Szalon, Budapest
1948 • Nemzeti kiállítás, Fővárosi Képtár, Budapest
1957 • Csók Galéria, Budapest
1963 • Rózsa Ferenc Diákotthon
1965 • Kállai E. emlékkiállítás
1971 • Szentendre
1993 • Ozirisz Alapítvány, Budapest • Árkád Galéria, Budapest