1986–1987 TIT szabad egyetem fényképezés. 1987–1989: ELTE filozófia tanszék vendéghallgató. 2000–2001: természetfotós iskola 2001–2003 Kontakt Fotóművészeti kurzusok. 2007–2008 Kontakt Fotóművészeti Kurzusok. 1986–1989 Hejettes Szomjazók képzőművészeti csoport tagja. 1989 vendégösztöndíjas volt a Bethesda-ban a Hejettes szomjazókkal. Az első fényképezőgépét óvodás korában vette a kezébe. A szülei elkötelezett hívei voltak az amatőr fotózásnak, ezért 10-11 évesen már egyedül hívta elő és nagyította képeit. Felnőtt kora küszöbén komolyan érdekelte a fotózás művészi oldala, diasorozatokat készített, vetítéseket tartott. Ebben az időszakban kísérletezett a fények elvontabb használatával, a nonfiguratív képekkel. Pár év kihagyás után, évek óta a természetet fotózza. 1999-ben beiratkozott egy fotós iskolába, hogy megtanulhassa, milyen szabályok szerint szokás a természetet fotózni. A kezdeti lelkesedés után azonban kevésnek, túlságosan kötöttnek érezte, nem külsőleg akarja másolni a növényeket, tájakat. A belső lényegét szeretné megmutatni, mit akarnak jelenteni, miért jöttek létre, hova mutatnak, majd 2000 októberétől a Kontakt Fotó-iskola következett. Nagy hatással volt reá Johanes Itten színtana. Elmerült a növényeken, pókhálókon látható vízcseppek szín és forma világában. 2002-ben vett egy nagy látószögű objektívet, amivel tájakat, fákat kezdet fényképezni. Joseph Boys írásait olvasgatta, aki ezt írja: egy-egy levélben is fölismerhető az egész fa felépítése s, hogy egy vízcseppben is benne rejlik egy egész világ. 2003: fák fotózása csillagokkal. 2003–2004 tele: a jég különleges világa; téli naplementék, mikor a befagyott Balaton jeges felületén jelenik meg egy-egy szín. 2004-óta más témákat nem kezdett feldolgozni, ugyanazokat fényképezi és ugyanazokra a helyekre jár vissza. Megdöbbenti mennyit változik egy-egy táj, akár természetes erózió, vagy emberi beavatkozás miatt. Úgy gondolja, egy olyan világ vesz körül bennünket, ami nem magától jött létre. A természet titkokat, kódolt üzeneteket rejt, aminek a megfejtésére törekszik és ezeket próbálja képi formában megjeleníteni. Képei többnyire napfelkeltekor, este és éjszaka készülnek. Kizárólag Magyarország különböző vidékein. Kedvenc helye: Ócsa és az Őrség. Munkái minden fázisában analóg technikával dolgozik, digitális beavatkozás nélkül. Akik nagy hatással vannak rá: Johan Kristian Friedrich Hölderlin, József Attila, Hegel, Biblia írásai, Johanes Itten, Joseph Boys, Kaspar David Friedrich, Várnagy Tibor. /Fekete Balázs/
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
2004 • Liget Galéria, Budapest
2005 • Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
2010 • Algorithmes galéria Palaiseau, Párizs (F)
2011 • A l’heure du temps, Bordeaux, MJC Mérignac (F) • Médoc, Château BEYCHEVELLE à Saint Julien (F).
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1989 • Bethesda [Hejettes szomjazókkal] Nyugat-Berlin (D)
2008 • Volksbank galéria [kontakttal], Budapest.
Vetítések
2004 • Mezei Péter és együttese, Stúdió K., Budapest
2005 • Titanic fesztivál, Budapest
2006 • R-klub Art [Kalahari együttessel]
2008 • [Metzelger trióval], Ócsa • Légó galéria, Budapest • Videospace galéria [Fekete Balázs hanganyagával], Budapest • Jezsuita kápolna [Fekete Balázs hanganyagával] • Jezsuita kápolna [Metzelger kamara együttessel]
2009 • Az idő óráján, Magyarok háza, Budapest • Az idő óráján, Prekopa ház, Pécel
2010 • Az idő óráján, Kispest Vigadó, Budapest • A titkok kedvéért, Algorithmes galéria, Párizs (F)
Egyéb vetítések
Kapolcs, Pécel, Őrség.