1904: grafikai iskolában litográfiát, fotográfiát és fotósokszorosítást tanult; 1913-16: Berlinben a háromszín-eljárásokat tanulta; 1916-ban Amerikába költözött, a Condé Nast kiadónál dolgozott, színkivonati negatívokat készített, majd fotografált is; 1920-ban portréműterem a Greenwich Village-ben. Dolgozott a Vanity Fairnek, a Vogue-nak, a McCall’s-nak és a Harper’s Bazaarnak. A kor valamennyi híres művészét, sportolóját fényképezte. A Photo-Secession, a Camera Work stílusa alakította ~ látásmódját. Képei – főként színházi és táncfotói – elsősorban piktorialista hatást mutatnak. A lágy fókusz, a dramatikus világítás és a stilizált kompozíció jellemzik korai felvételeit. 1930-ban hároméves szerződést kötött a Ladies’s Home Journallal, színes divatfotók készítésére. Az 1920-as évek végén Németországban vásárolt felszereléssel létrehozta Amerika egyik első színes laboratóriumát, ahol színes carbonnyomatokat készítettek.
Irodalom
FULTON MARGOLIS, M.: ~''''s Celebrity Portraits of the Twenties and Thirties, New York, 1978
SZILÁGYI G.: Az ismeretlen ~, Fotó, 1986/6.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
George Eastman House, Rochester.