Autodidakta képzőművész. ~ képein spontánul csöpögtetett, leöntött, stilizált írásfragmentumok jelentik a kompozíció stilisztikai és tartalmi szintjét egyaránt. További jellegzetes forrása piktúrájának a nem idézetként és nem dekoratívan alkalmazott betű visszafordítása a festészetbe, és ha van alanyi költészet, akkor van „alanyi festészet”, mint ~ szignóképei. Nemcsak formailag értelmezendő dologról van szó, melyet könnyedén besorolhatunk a koncept-minimál-kalligráfia terminusokkal jelzett vonalba, hanem a formális jegyek leolvasása után annak tartalmi, érzelmi motivációja is feltűnik: a feszültség. A feszültség, amely elindítja – a belső külsővé tételét – a kiírás „általi” feloldást. Az esztétikum kortársi érzülete teszi a szignó parányi kalligramját dekoratív kompozícióvá, a kompozíciókat pedig kép-sorozatokká.
Irodalom
BOHÁR A.: Az ornamentalizálódás elmélete és gyakorlata,Új Művészet, 1998/10.
BÁRDOSI J.: Science Fiction (kat., bev. tan., MIMK, Vác, 2000).
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1991 • Kéklőfény Kulturális Kávézó, Vác
1993 • Napvándor, Könyvtár Galéria, Vác
1995 • Blondel Galéria, Vác
1996 • 95CSNB96, Blondel Galéria, Vác
1997 • Szignó, Görög templom, Vác
1998 • Jel, Kassai Vidor Galéria, Vác
2000 • CSNA és CSNB, Kassai Vidor Galéria, Vác.
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1994 • Téli Tárlat, Madách Galéria, Vác
1995 • Kor-Szellem-Kör G., Petőfi Sándor Művelődési Központ, Csömör
1995 • Téli Tárlat, Madách Galéria, Vác
1996, 1997 • Téli Tárlat, Madách Galéria, Vác
1998 • Ornamentika, Szombathelyi Képtár, Szombathely
1998 • Lélektakaró [3VLAB-bal], Görög templom, Vác
1999 • Megismerhetetlen tárgy [3VLAB-bal], Görög templom, Vác.