1983-87: Magyar Képzőművészeti Főiskola, mestere: Sváby Lajos. 1987-89: Posztgraduális képzés, murális szak, mestere: Tölg-Molnár Zoltán. 1988-tól az Ybl Miklós Főiskola rajztanára. 1989: Fiatal Képzőművészek Stúdiója tiszteletbeli tagja; MAMŰ Társaság tagja. Herman Lipót-díj. Ösztöndíjak: 1996: Virginia Center for the Creative Arts. Az esztergályos szakma után épületgépész képesítést szerző, építőipari vállalatoknál dolgozó ~ a Block Csoport prominens tagjaként sem vesztette el a munkaeszközök és az ipari anyagok décollage-szerű felhasználásában megmutatkozó munkakedvét. Ez a munka azonban mindinkább a gyászmunka értelmében vett birkózássá vált az anyaggal: ~ monokróm, a legtöbbször fekete vagy kozmikus kék művei a változatos anyaghasználat révén a táblakép halálára írt zenei variációknak hatnak (a grafitot frottázstechnikával bedörzsöli az olajfestékbe, méhviaszt, bársony vagy velúr alapot használ, a kész festményeket gyakran felszabdalja, felsérti, olykor átfesti, a fekete festékkel kevert viaszt pl. vasalóval viszi fel a posztófelületre, a sokszor a harmadik dimenzió felé terjeszkedő reliefszerű munkái elé plexit tesz stb.). 1989-re datálódik az első fekete kép (Végső Stáció, 1989), ezt követi a Jeremiáda, 1992, a Hármas önarckép és a Detritusz 1994-ben, mint e korszak főművei. 1995-ben 72 darab A/3-as méretű fekete képet fest Napló címmel, 1996-tól csurgatásos és monokróm képek készülnek, 1997-től régebbi festményeit szabdalja fel. Az antifestészetnek a hagyományos táblakép fogalmát leromboló gesztusai mellett a festészet olyan gazdag hagyományaiból merít, mint az absztrakt expresszionizmus, a drip painting vagy a gesztusfestészet, az anyaghasználat terén a combine painting és az arte povera tapasztalatait összegzi, a kifejezés koncentráltsága tekintetében pedig a minimal art és a monokróm festészet nagy mestereire támaszkodik.
Irodalom
KOVÁCS Á. V.: A jövő leletei, Új Művészet, 1994/5.
BEKE ZS.: Széttört darabok, Új Művészet, 1997/10-11.
PROSEK Z.: ~képzőművész kiállítása, Balkon, 1998/4.
SOÓS K.: 27 kortárs magyar művész, Budapest, 1998
STURCZ J.: Nem képek, Új Művészet, 1998/6.
Egyéni kiállítások
Egyéni kiállítások
1988 • MKKE [Szabó Lászlóval]
1989 • Barcsay Terem, Budapest
1993 • Fiatal Művészek Klubja, Budapest
1997 • Duna Galéria, Budapest
1998 • Fészek Galéria, Budapest
Válogatott csoportos kiállítások
Válogatott csoportos kiállítások
1986 • Plein Air, Képzőművészeti Főiskola
1987 • Alternatív 9×2, Magyar Építőművészek Szövetsége Székház, Budapest
1990 • Lieblingsbilden – Jó melóm I., Galerie Cult, Bécs • Lieblingsbilden – Jó melóm III., Margitszigeti víztorony, Budapest
1991 • 7LÉT, Fiatal Művészek Klubja, Budapest • Emblematikus törekvések I., Budapest Galéria Lajos u., Budapest
1992 • Csalánleves, Pósteleki Kastélyrom [Block Csoporttal] • Első magyar kortárs epigon kiállítás, Liget Galéria, Budapest • Mélyvágás, Gallery by Night ’92, Stúdió Galéria, Budapest [Block Csoporttal]
1993 • Kívül-Belül, Francia Intézet, Budapest [Block Csoporttal]
1994 • 80-as évek – Képzőművészet, Ernst Múzeum, Budapest • Természetesen (Természet és művészet Közép-Európában), Ernst Múzeum, Budapest [Block Csoporttal] • Saját felelősség, Műcsarnok, Budapest, Palme Ház, Budapest [Block Csoporttal]
1995 • Helyzetkép/Magyar szobrászat, Műcsarnok, Budapest [Block Csoporttal] • Miniatur, Galerie Am Damm, Drezda • Test nélkül jó, Monostori Erőd, Komárom [Block Csoporttal]
1996 • KMG Alapítvány kiállítása, Dunaszerdahely • MAMŰ-tárlat, Napóleon Ház, Győr • Thorax, ifa Galerie, Berlin [Block Csoporttal]
1997 • átHIDalás, Duna Múzeum, Európai Közép Galéria, Esztergom • Olaj/Vászon, Műcsarnok, Budapest • Pontatlan hírek, Vajda Pince, Szentendre [Block Csoporttal] • Trois Couleurs – Három szín, Francia Intézet, Budapest [Block Csoporttal]
1998 • 5. International Symposium, Landscape-Art-Project ’98, Wachtberg/Gars • Szimuláció, Vigadó Galéria, Budapest [Block Csoporttal]
1999 • A 90-es évek, Új gyűjtemények a Városi Művészeti Múzeumban, Városi Művészeti Múzeum, Győr.
Művek közgyűjteményekben
Művek közgyűjteményekben
KMG, Dunaszerdahely.