A pandémiával sok minden veszítettünk. Többek között az éjszakát is. Legalábbis azt, amit az éjszakai élet jelent, a kimozdulást és a bemozdulást: a szórakozóhelyek, bárok világát. Ahol egyáltalán nem csak lazítani lehet.
A Jägermeister sok szálon kötődik az éjszakához. Például azért, mert a bárok polcain, az itallapokon főszereplő, de azért is, mert inspirációt merít az éjszakából. Azoktól az underground tervezőművészektől, akikkel nemrég közös kampányt indított #KeepTheNightAlive néven.

A cél: megmenteni az éjszakát, segíteni a bároknak és azoknak, akik a pult mögött dolgoznak!
Megnyitó után egy-egy galériából még átmentetek valahova? Az éjszaka helyszínei a művészet helyszínei is.
Sem a kortárs képzőművészet, sem a zene, a design, a kortárs fotó nem olyan műfaj, ami hivatali rendben, reggel kilenctől ötig művelhető. Nem akkor, nem úgy születik és szerveződik. A város, az utca, a kávézók, bárok, és azok közössége jelenti a közegét.

Épp ezért a Jägermeister úgy gondolta, tervezőművészekkel fog össze. Hét hazai alkotó címkéi kerültek egy limitált szériaszámú palack-sorozatra.
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen 10.000 db készül, és minden eladott üveg után 2.000Ft-ot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére.
És hogy hol jönnek képbe az éjszakai élet főszereplői, a vendégek? A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelyek dolgozói támogatást kapnak.

Összesen 20 millió forintnyi támogatást oszt szét a márka. A te kedvenc helyednek is juthat!
Még nevezhetsz! Posztolj a kedvenc helyedről!
Jelöld meg azt a vendéglátóhelyet, amit a támogatásra nevezni szeretnél! A jelöléshez posztolj az Instagramon egy emléket a kedvenc helyedről #keep….alive hashtaggel, a pontozott részre a szórakozóhely nevét írva!
Jelöld a posztban a várost, ahol az adott hely található, illetve a @jagermeisterhungary Instagram oldalát!
Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozol? Nevezheted saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségedet is!
Eredményhirdetés: 2021. február elején.
Az egyedi tervezésű Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is, a Jägermeister Urban Gallery projektben, egyedi installációkban.

Sőt! A palackok gyűjtői darabokká is válnak, ugyanis a #KeepTheNightAlive kampány végén egy online aukción licitálni is lehet rájuk – és a bevétel szintén az éjszakai helyek megmentését támogatja!
Mindent a kampányról, itt: www.keepthenightalive.hu!

Támogatott tartalom.