Az elismeréseket nagyvállalati, kis-és középvállalkozási és mecénás kategóriákban osztották ki. A díjazottakat olyan pályázók és jelöltek közül választotta ki a szakmai kuratórium, akik az elmúlt időszakban transzparens jelenléttel, értékteremtés és -megőrzés céljával valamint stratégiai szemléletmóddal támogatták a művészeti szcéna szereplőit. A díjat a B.Braun Magyarország, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet, Egri Orsolya, a Tranzit Art Café alapítója és Radnóti Zsuzsa dramaturg kapták.
A kortársPRos nevű ügynökség által alapított díj célja, hogy a mecenatúrában szerepet vállaló cégek és magánszemélyek kiemelésével megmutassa: a kultúra támogatása és a kulturális szereplőkkel való együttműködés rendkívül hasznos, értékteremtő, hatása pedig hosszú távra kiterjed.
Vállalatok pályázat útján, magánszemélyek pedig a kulturális szcéna ajánlásával kerülhettek a jelöltek közé. A Fidelio „Művészek a művészekért” különdíjában a Fidelio magazin szerkesztőségével közösen hozott döntést a díj kuratóriuma. Az elbírálási folyamatban olyan kommunikációs szakemberek vállaltak szerepet, akiknek nagy rálátásuk van a művészeti piacra.
A 2019-es év Art is Business díjazottai:
Nagyvállalati kategória: B.Braun Magyarország
Kis-és középvállalkozás kategória: Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet
Mecénás kategória: Egri Orsolya, a Tranzit Art Café alapítója
Fidelio „Művészek a művészekért” különdíj: Radnóti Zsuzsa dramaturg
A pályázatok, jelölések elbírálásában, a díjak odaítélésében ötfős kuratórium vett részt, amelynek tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa és Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője voltak. Az Art is Business Díj következő pályázatát 2020. májusában írják ki.