Az angol művész fő témája az embertelenség, annak legkülönbözőbb formái. Apró, bolyhos bölényét hermelin, coyote és rókabőr borítja. Embriószerű, rózsaszín elefántján flitteres cirkuszi zabla. Showgirl című képén a törékeny testű nő fulladozik a fekete csipkék szorításában. A Szörnyeteg és a gyermek című művén a púpos, féllábú szörny tiroli bőrnadrágot visel. Sok idő szükséges ahhoz, hogy a néző észrevegye a véres, nyálkás emberi testnyílásokat a pszichedelikus színekre festett, régi rock-koncertek plakátjaival borított tengeralattjárót ábrázoló, Boat című képén.Cake című műve elégetett tésztából készült, jobban megnézve az amerikai rasszizmus korának ikonját, a Kis Fekete Szambót ábrázolja. Szinte minden kiállított mű más technikával, más anyagokból készült, sok közülük több változatban. A művek stílusukat tekintve az 1970-es évek elejét, a Summer of Love korszakának kollektív pszichózisba fordult végét idézik, amikor a sarukat magas talpú cipők, a füvet és az LSD-t a heroin és a speedball váltották fel, megint divatbajött a mosakodás és a fodrász szakma újra virágzásnak indult.
Edward Lipski – Greenberg Van Doren Gallery, New York
Az angol művész fő témája az embertelenség, annak legkülönbözőbb formái. Apró, bolyhos bölényét hermelin, coyote és rókabőr borítja. Embriószerű, rózsaszín elefántján...