Past Presence: Childhood and Memory
Whitney Museum of American Art, New York
Nem könnyű feladat felnőttnek lenni ezekben az időkben. Szerteágazó, globális konspiráció...
Past Presence: Childhood and Memory
Whitney Museum of American Art, New York
Nem könnyű feladat felnőttnek lenni ezekben az időkben. Szerteágazó, globális konspiráció változtatja sérülékeny, retardált, narcisztikus gyermekké a bolygó lakóinak legtöbbjét. A kortárs művészetek világát is elárasztották a fiatalságot, felnövetlenséget, kiforratlanságot propagáló művek, és fiatalságot, felnövetlenséget, kiforratlanságot imitáló művészek. A Whitney Museum of American Art állandó gyűjteményéből válogatott kiállítás felnőtté válásunkat zsigerből tagadó, szocio-kulturális aberrációnk kendőzetlen kifejezése.
Charles LeDray: Milk and Honey (Tej és méz) című műve szabadonálló üvegszekrényben kiállított, 2000 darab, miniatűr, glazúrozott kerámia váza. A Clothesline (Szárítókötél) című mű 11 darab, szárítókötélről lógó babaruha. Peggy Preheim ugyancsak miniatűr, útlevélfénykép nagyságú, gyermekeket ábrázoló, bájos kis rajzokat mutat be. Gary Simons elmázolt krétarajzain gyerekesen ábrázolt kötélhurkok és keresztbetett lábszárcsontok vehetők ki. Robert Beck a The Modern Man’s Guide to Life (A Modern Ember Kalauza Az Élethez) című könyvből kopírozott ki illusztrációkat, amelyek arra tanítanak, hogy hogyan kell csapdát állítani vadállatok elfogására, és miképpen kell nyúzni a nyulat.