Logó és minősítő bizottság született a brit minőségi termékek népszerűsítésére. 2011-ben, a Stoves nevű liverpooli konyhaipari cég vetette fel, hogy jól meghatározható és felismerő márkajelzéssel kellene ellátni a Nagy-Britanniában készülő minőségi ipari termékeket. Ők akkor egy versenyen keretében választották ki a Nottinghami Egyetem egyik diákjának munkáját és került rá a Stoves termékeire.
Most a brit alapítású, de New Yorkban és Szingapúrban is irodát működtető 30 éves múlttal rendelkező és világmárkák számára tervező The Partners arculattervező és brandépítő cég alkotott egységes logót a minőségi brit termékek megjelölésére. A design visszafogott, egyszerű és jól felismerhető. A brit lobogó, a Union Jack egy olyan részletét használja alapul, ami külföldön is jól értelmezhető, könnyen azonosítható a származási országgal. Noha az alapterv a zászló eredeti színvilágát (vörös, fehér, kék) alkalmazzák, de sokszor a terméktípus és annak egyedi designja határozza majd meg az alkalmazhatóságot, így több monokróm változat is készült.
A Made in Britain logót olyan termékek nyerhetik el, akiket a tavaly októberben alakult minősítő bizottság elismer, minőségi, lehetőleg egyedi és mindenképpen a szigetországban készült gyártmány legyen. „Számunkra roppant fontos volt egy olyan logót tervezni, ami önmagában is egy meghatározó, minőségi termék. Mert ez egy olyan, amiben tényleg hiszünk és számunkra rendkívüli lehetőséget nyújt, hogy olyan termékeket népszerűsítsük, amikben megjelenik a brit ipar büszke múltja és minősége” – mondja Greg Quinton a The Partners kreatív vezetője.