Tartalom
• Magdalena Radomska: A politikailag dez/orientált test
A test a hetvenes évek magyar művészetében
• A test a világ összetettségét fejezi ki – Stelarc és Jozef Cseres beszélgetése
• Nóvé Béla: A tömegaktok látványszobrásza – Spencer Tunick installációi
• Hornyik Sándor: A hibrid és a szintetikus organizmus – Női test- és identitáskép a Feltámad a halál című filmben
• Fehér Dávid: A biennále és ami körötte van 1. . Benyomások, széljegyzetek – 53rd Internatiaonal Art Exhibition, La Biennale di Venezia
• Hermann Veronika: „A látás útja”. Pillanatgépek. Hogyan keletkeznek a képek, vagy egy pillantás a Werner Nekes gyűjteményre a kortárs művészet szemszögéből
• Hermann Veronika: Mentés másként. Művészet és médiatechnikák – Nemzetközi szimpózium
• Pfisztner Gábor: A fényképezés (kicsit) rövid története
• Kókai Károly: Fénykép mint színpad, fénykép mint mélység
Portré. Fénykép mint színpad – Thomas Ruff. Felületek és mélységek
• Nagy Edina: Árulkodó nyomok. Kontroll
• Nagy T. Katalin: Kelesztés. Pál Csaba kiállítása
• Zsikla Mónika: Il teatrro delle anime morte – Halott lelkek színháza – Jannis Kounellis kiállításai Bergamóban
• K. Kabai Lóránt: „Mind, mind a részletek! Részlet kérdése, Lénárd Anna és a Földes és Társai Építésziroda kiállítása
• Pazár Sarolta: Pontatlanul. 9. Kecskeméti Animációs Filmfesztivál
• Králl Csaba: Evolúció. Salamon Eszter: Dance No 1 / Driftworks
Megjelent a Balkon 2009. szeptemberi száma
Tartalom
• Magdalena Radomska: A politikailag dez/orientált test
A test a hetvenes évek magyar művészetében
• A test a világ összetettségét fejezi ki - Stelarc és Jozef Cseres...