A kiállítóhely teletöltése, vagy teljes kiürítése már több, mint fél évszázados idea. Marcel Duchamp 1938-ban 1200 szénnel megtöltött zsákot akasztott egy galéria mennyezetére, négy évvel később spárgával töltötte meg ugyanazt a teret. 1959-ben Yves Klein üres galériát állított ki műalkotásként. Egy évvel később Arman annyira teletömött művekkel egy kiállítóteret, hogy nem lehetett bemenni. 1964-ben Lucas Samaras teljes hálószobáját kiállította a New York-i Pace galériában. Öt évvel később Christo becsomagolt egy múzeumot. Művészek lovakat, szamarakat, kutyákat zsúfoltak galériákba, szeméttel, téglával, csomagolópapírral és gőzzel töltöttek meg kiállítóhelyeket. Galériákat üzletekké, emlékművekké, templomokká, börtönökké és éttermekké alakítottak át. Az ilyesfajta gesztus az intézmények kritikájának nemzetközi standardja és a szuper-realizmus egyik formája lett. Most, Front Man címmel Justin Lowe installált egy teljes vegyesboltot – újságospolcok, fésűkkel, körömvágó ollókkal, folttisztítókkal, konzervekkel, sörösdobozokkal megrakott polcok, pénztárgép, a vásárlók megfigyelésére szolgáló tükrök, ipari kamerák, stb – az Oliver Kamm galéria bejáratához. A vegyesbolt mögött fagylaltárúsító MrSoftee teherautó, mögötte a kiállítótér padlóját összecsavart ruhanemű borítja.
Oliver Kamm Gallery, New York