Már kapható márciusi számával lecserélte dizájnját a reklámszakma egyik legfontosabb lapja, a kreatíviparral foglalkozó Kreatív – közölte a szerkesztőség. A korábbi laptervet a magazin tervezőgrafikusa, Földi Viktor frissítette fel alaposan, lényegében csak a piros-fekete betűszínkombinációt megőrizve.
„A Kreatív új logóját egy korábbi, a bécsi Iparművészeti Egyetem (Universität für angewandte Kunst) kurzusára készített, Resto című munkám inspirálta” – mondta a tervező. „Abban a projektben környezettudatos módszereket kellett alkalmaznunk a formatervezésben, én pedig egy már létező betűtípust terveztem újra úgy, hogy bizonyos betűket újrahasznosítottam, például a j-t fordított f jelölte. Ez az elv köszön vissza az új logó e betűjében is.”
Az új logót az Artificial Group reklámügynökség alapítóit ábrázoló, 3D grafikával készült címlappal avatták fel. A Kreatív belső oldalai is új arculatra váltottak: nem csak a betűtípus változott, de sokkal nagyobb szerep jut a fotóknak, illusztrációknak, kiemeléseknek, és a szövegkép is egységes, új tördelést kapott.
A nyomtatott magazin után még az év első felében a Kreatív online felülete is új külsőbe öltözik.