„Az én fájdalmam a te örömöd” című kiállítás Győrffy korábbi munkáihoz hasonlóan, de azoknál még hangsúlyosabban reflektál a kortárs művészet vagy az alkotó pozíciójára, illetve a nézői reflexekre. Az alkalmi installáció egyik részét a falon organikusan elrendezett szuicid absztrakt festmények, pontosabban képtárgyak jelentik:
„A tavaly elkezdett „absztrahálási” kísérlet folytatásaként olyan festmények elkészítése érdekelt, amelyek különféle módon leépítik, tönkreteszik, dekonstruálják saját magukat, oly módon, hogy a képek struktúráját fizikai deformációk, sérülések, idegen tárgyak (szögek, pengék, csavarok stb.) zavarják meg. A nadrágjában maszturbáló gyermekalakot (nézőt) szimuláló figura a kiállítótérben zavart keltve magán a tárlaton túl a szenvedő művész toposzát is dekonstruálja, ugyanakkor a mű címe (A bosszú angyala) egy transzcendens dimenzióból érkező intervenció lehetőségére, a megformált gyermek arányaihoz képest túlméretezett nemi szerve pedig egy nem-emberi entitásra is utal.
Az így keletkező feszültség a groteszk határsértés abszurd logikájában csúcsosodik ki: a fenséges és nevetséges, a szent és profán, az élő és élettelen összemosása nem csak a freudi halál- és életösztön elméletet hívja elő, hanem a modernizmus megváltó ígérete is megkérdőjeleződik.” – Győrffy László
Az én fájdalmam a te örömöd – Győrffy László kiállítása
A kiállítást szeptember 11-én, szerdán 18:30-kor Bartók Imre nyitja meg.