A Közelítés Mûvészeti Egyesület újonnan nyíló kiállítása a Hattyúház Galériában Nagy Kriszta x-T elmúlt majd két évtizedet felölelő munkásságából válogat, valamint egy kimondottan erre az alkalomra készített új sorozatot mutat be.
Nagy Kriszta régóta elismert, meghatározó személyisége a magyar művészeti szcénának, valamint a hazai női mûvészet ismert képviselője, aki a lírai és törékeny gesztusoktól, a szubverzió és provokáció megannyi eszközén át, valamennyi szócsövel képes bánni. Művészetében olyan szorosan összefüggő témákat jár körül, mint a női test, a szexuális identitás és viselkedés, a magyar művészeti piac, vagy a művész(et) mint árucikk. Míg képzőmûvészként az x-T (ejtsd: kriszti) becenevet használja, addig az alternatív zenei körök Tereskova néven ismerik.
A 2007-ben a budapesti WAX Kultúrgyárban megrendezett Eddig című monografikus életmű-kiállítása pályafutásának átfogó bemutatására törekedett. A koncepciót átvéve a galéria adottságait szem előtt tartva válogat a kiállítás az ikonikussá vált akciók, sorozatok, projektek közül. Szerepel a kiállításon az egyik legkorábbi munkája, a 200.000 Ft, mely a korai fogyasztói társadalom új ideái szerint megalkotott, variálható mellméretű lányokon ironizál. A Trend sorozat öt printje a kultúrtörténet változó diktátumain és azok görcsös követésén polemizál. Megjelennek a x-T sorozat érzékeny és elveszett kriszti alakjai, akik a nővé érő kamaszlány hagján és bizonytalan önértékelésén mennek keresztül. Valamint az egyik legutóbbi munkája, a Ki nem adott CD borítója sorozat, melyen a Tereskova zenekar botrányosnak ítélt és ezért cenzúrázott szövegei olvashatóak.
Az új sorozat képei fájdalmas vívódásait mutatják be, sebeit tárja fel, melyek mély, tátongó lelki sebesülések.