Azt vizsgálja, hogyan keletkeznek a saját testünkkel kapcsolatos gondolataink és érzéseink. Milyen mértékben teremtjük meg mi magunk, önmagunknak a saját testtudatunkat a tudomány alapján (vagy akár más módokon)? Hogyan éljük meg egész testünket, különösen akkor, ha azt az orvostudomány szegmensekre bontja, vagy épp más módokon ábrázolja? Hogyan befolyásolja saját testtapasztalatainkat és önmagunkról alkotott tudásunkat, és hogyan hatol önképünkbe a patriarchális tudományos diskurzus, annak képi megjelenítéseit beleértve? Milyen szimbolikus jelentéseket tulajdonítanak az egyes belső szerveknek a patriarchális testkép diskurzusában felépített hierarchiák? Hogyan befolyásolja az orvosi terminológia, gyakorlat és fragmentálás logikája a test individuális entitásának vagy egységének fogalmát? És hogyan kapcsolódik mindez a hatalmi rendszerekhez és a viselkedéskultúrához? Hogyan kapcsolódik az individuális test fogalma a társadalmi testfogalmakhoz és szabályokhoz? Hogyan írják felül a társadalom és a társadalmi intézmények törvényei a test egyéni tapasztalatát? Pontosan hogyan ágyazódik be a test patriarchális orvosi reprezentációja a hatalmi struktúrákba és viszonyokba? Hogyan befolyásolják az egyéni testről szerzett tapasztalatainkat a tudományos ismeretek? Hogyan vált a tudományos szókincs és képi világ testtapasztalatunk uralkodó nyelvévé?

Biológiai metaforák (1983‒1985) – Drozdik Orshi kiállítása az Einspach Fine Art & Photography-ban
A Biológiai metaforák (1983‒1985) egy festményekből és rajzokból álló installációsorozat, amely a test művészi és tudományos reprezentációját vizsgálja.