Ma a világ jelentős kortárs intézményeiben (a kölni Ludwig Museum, a chicagói Museum of Contemporary Art, vagy a stockholmi Moderna Museet) és biennáléin szerepel (Velence, Manifesta, Göteborg, Isztambul, Limerick, Iaşi).
Perjovschi 1999-ben vált nemzetközileg ismertté a 48. Velencei Biennále román pavilonjába (kurátor: Angel Judit) készített, rEST címet viselő munkájával, amely a pavilon egész padlóját hálószerűen betöltő rajzokból és politikai karikatúrákból állt.
Munkáiban rendszeresen visszatér meghatározott szerepstruktúrák, közéleti attitűdök és fonákságok analíziséhez. Visszatérő kommentárjai között szerepel a posztkommunista identitás, a gazdasági, politikai, társadalmi visszásságok és abszurditások, a globalizáció és az európai integráció kérdései, illetve a kelet-európai művészetnek a nyugatival való kulturális kölcsönhatásai.
A Műcsarnok bal oldali három termébe készített rajzai a hazai és nemzetközi hírek és történések ismeretében kínálnak aktuális társadalmi, politikai és kulturális keresztmetszetet a nézőknek.
Dan Perjovschi 1961-ben született Sibiu-ban (Románia), Bukarestben él és dolgozik. A bukaresti „22” magazin szerkesztője és grafikusa, valamint a kolozsvári IDEA – Art and Society magazin vendégszerkesztője. Részt vett az “After the Wall / A fal után” (2001) és ezt megelőzően a “ Rondó” című csoportos kiállításon (1999) a budapesti Ludwig Múzeumban, amelynek gyűjteményében munkája is található.