Első Forma 2
„Forma 1 -az egyik legnagyobb iparág, az autóipar fejlesztő környezete, pusztán formaverseny, ahol az autókat nem közlekedésre használják.
Az autógyártás és kereskedelem multinacionális érdekeltség, a fogyasztói társadalom álszükségletei közül talán a leginkább környezetromboló. Az autó birtoklása (személyautó) társadalmi követelmény, a helyváltoztatás privát tere, az otthon biztonságát és megszokottságát kölcsönzi az utazónak, a luxushajléktalannak.
A szociális hajléktalan ellenben a társadalmi kapcsolatrendszer legkiszolgáltatottabb rétegébe lecsúszva kénytelen lemondani a privát teréről, kiszorul a nyilvános közlekedési térbe, és leginkább mozdulatlanságra van kárhoztatva.
A klímaváltozás pedig az emberiség elhajléktalanodását vetíti előre.
A privát tér utáni olthatatlan vágy (eltűnni a nyilvános térből), a hajléktalanoknál a bádogvárosok kunyhóiban ölt testet, amiket a társadalom peremére szorulva, annak hulladékából építenek.
A sebesség megjelenése a formaképzésben (Paul Virillo: Az eltűnés esztétikája) elsősorban azokon a gyors mozgást lehetővé tevő szerkezeteken (testeken) érvényesül, melyek segítségével az ember helyet változtat.
Az áramvonalas versenyautó formai specifikumainak megvalósítása a hajléktalanok hulladékokat felhasználó recycling technikájával társadalmunk egyik alapvető paradoxonát jeleníti meg.” Domián Gyula és Halász Péter Tamás
http://elsoforma.uw.hu