Fotóit adapter lencsével felszerelt mobiltelefonjával készíti el, ezáltal szélesebb perspektívát létrehozva. A módszer sajátosságaként a kép szélein fekete nyom keletkezik, így teremtve kulcslyukszerű rálátást. Ez a nézőpont közel hozza a fotók alanyait, miközben biztonságos, „tisztes” távolba is helyezi őket. Ez a kompozíciós forma – túlnyomóan fekete-fehér színhasználata mellett – egyedi stílusjegyévé vált. (…)
J. Nagy embereken és épületeken keresztül tárja fel a város valóságát, teljes egészét igyekszik befogadni. Megmutatja, amit a társadalom tudatosan nem lát: nem kívánt valóságok, félelmek, remények párhuzamos univerzumát. (…) Empatikus felvételei által önnön sérülékenységünk is feltárul, miközben a hétköznapok szó nélkül hagyott pillanatainak feltárulkozását is átéljük. A mindennapok poétikája mellett a konstruktivista szerkesztésmód meghatározó munkáiban, ezátal – meglepö módon – játékosságot, humort csempészve a városi tér közegébe.
Ez J. Nagy András harmadik egyéni kiállítása a budapesti Knoll Galériában.
Megtekinthető 2019. április 11- től június 8-ig