A geometrikus művészetet több oldalról is körüljáró festmények után 2 évvel ezelőtt kezdett el Szőnyei György a gitár motívumával foglalkozni. A postaládákba bedobált szórólapokat, hirdető újságokat felhasználó gitár-kollázsok a hangszer izgalmas alapformájából kiindulva változatos, játékos, humoros megoldásokat eredményeznek, ahol a fogyasztói társadalom e terméke, a reklámkiadványok, sajátos értelmezésben kerülnek felhasználásra, a megjelenő termék-képek csendélet elemként a tárgy részeit alkotják. Ugyanez a látásmód jellemzi a szintén bemutatásra kerülő gitár-reliefeket is, melyek a csomagolásra szolgáló kartondobozainkon látható képeket új szemszögből használják. A nézőpontváltásra késztetés, az ironikus hangvétel a klasszikus avantgárd hagyományaiból táplálkozik. A gitár motívumáról és a kollázs technikáról a kubisták juthatnak eszünkbe, akik előszeretettel használták mindkettőt, a szemét alapanyagként való kezeléséről pedig a dadaistákra, különösen Kurt Schwittersre asszociálhatunk. Mindezek aktualitása: a fogyasztói pazarlás körforgássá alakítása legalább a művészet szintjén, az izgalmas alapformák vonzása, a játék a tárgyak képeivel, úgy tűnik, semmit sem változott az eltelt időkben.