Életművére jellemző az az analitikus, befelé forduló attitűd, amivel ezekben a nehéz éveiben az önvizsgálat és öngyógyítás céljával alkalmazott relaxációs technikákhoz kapcsolódó testi-lelki folyamatokat próbálta kifejezni. Ebben az időszakban Győri naponta több órás agykontroll, autogén tréning és a progresszív izomrelaxáció technikákat vetett be, hogy meditációs úton vagy fizikai, ritmikus izommozgást stimuláló gyakorlatok elvégzésével próbálja szorongásos állapotait feloldani. Ezeknek a feszültségoldó, terápiás technikáknak a mechanizmusára utal a kiállítás — és a címe is: Squeeze and Release.
2019-ben Győri műtermében az említett relaxációs gyakorlatok során hosszú papírtekercseken örökítette meg a résztvevők megfeszített arcizmainak, összeszorított fogsorainak, feszülő végtagjainak látványát. Az acb Attachmentben most a művész 2018- ban és 2019-ben létrehozott ceruzarajz-akvarell festmény sorozatai és a tematikusan szorosan ezekhez tartozó kerámia szobrok láthatóak. A kiállítótérben elindulva a néző elsőként a Study of Senses című sorozattal találkozik, amelyen Győri a látás, hallás, szaglás érzékszerveit, illetve az idegrendszer működését ábrázolja.
Az érzékelés térképeit követi a Between the Itchy Nose and Refreshing Program című sorozat, amely a pánikroham stációit mutatja be. Itt a képregények eszköztárához hasonlóan, folyamatábrákat készített, a képi elemeket gyakran szöveggel kombinálva. (Győri fiatal kora óta küzdött pánikrohamokkal, esetében egy ilyen epizódot általában orrviszketés előzött meg.) A kilenc darabos sorozat képei a teljes kontrollvesztettség állapotát jelenítik meg, melyet Győri részekre bont és az orrviszketés, intenzív szívdobogás, légszomj, szédülés, izzadás, a test remegése és a látás megszűnésének rémisztő érzeteit az értelmezés eszközével próbálja ártalmatlanná, felfoghatóvá tenni. Győri Andrea Éva 2019-ben az Esterházy Art Award díjazottja volt.