Kiállító művészek: Alvin Curran , Annegret Heinl , Ben Patterson , Emma Oés#8217;bong , Evgeny Irshai , Franz Hautzinger , HEyeRMEarS, Hans W. Koch , Jan Steklík , Jennifer DeFelice , Keith Rowe , Marc Behrens , Martin Dickinger, Miloš Štofko , Morgan Oés#8217;Hara , Paul P. A Hermész Füle című kiállítás koncepciója a vitatott görög istenség, Hermész ellentmondásos mitológiai helyzetéből adódik. Annak ellenére, hogy feltalálta az első hangszereket, nem vált a zene és előadóművészetek hivatalos istenévé. Mint a nyelv feltalálója azonban teljes mértékben felelős a logocentrizmusért, hermeneutikáért és a dekonstruktivizmusért. Ugyancsak Hermész volt az első ismert intermediátor; a világi és szakrális szféra, az éjszaka és a nappal, az elrejtett és a felfedett, a jelölő és a jelölt, a tudat és a tudatalatti közti intertextualitás megalkotója. Ő tűnik a Mi jöhet még? tézis tökéletes megtestesítőjének, hiszen – a mi posztmodern liberális helyzetünknél jóval konzervatívabb körülmények között – újra és újra beteljesítette azt. Hermész egyszerűen más volt, és másságát szélhámos természete eleve predesztinálta. A művek, amelyeket e kiállítás felvonultat, nincsenek híján az intellektuális szikrának, a humoros messzeségnek, illetve kontextuális játékosságnak, amely jelenségek tipikusak a hermészi elmélkedésre – a tiszavirág-életű és felfoghatatlan valóságról. Az alkotók: elismert intermediális művészek, akik különböző médiumokon és formákban vonultatják fel elképzeléseiket a hang, zene és hallás vizualizációjáról, tekintetbe véve a kortárs művészetekben és bölcsészettudományokban végbement radikális változásokat, amelyek belenyugodtak a kulturális, generikus és műfaji határokba és korlátokba.A kiállítást multimediális összeállítás egészíti ki, amely válogatást nyújt a legendás violíni Rosenberg Múzeum bizarr kollekciójából, hozzájárulva posztmodern korunk audio-vizuális kultúrájához.