Szarka az elmúlt pár évben számítógépet, valamint a Durst Lambda nyomtatási technikát használta, s ezek jóvoltából különösen részletgazdag, kiváló színmélységű, látványos formátumú printeket mutatott be az acb Galériában. A „három dimenziós” (3D) szoftverek alkalmazásával nem az optikai képalkotást – tehát a kamerát – helyettesítő technikát kívánt használni. E programokat virtuális terek szerkesztésére, színek és felületek meghatározására, fények és árnyékok szerkesztésére fejlesztették ki. Szarka ezeket a programokat, mint a festészeti képalkotásra alkalmas technikát fogja fel. Új digitális printjei tájakat, enteriőröket, csendéleteket ábrázolnak. Művei érintik a design, a média és a tömegkultúra kérdéseit és fel is használják azok képi világát. Az acb Galériában bemutatott új sorozat számos elemében Szarka korábbi művészeti törekvéseinek szintézisét, az előző sorozatok folytatását képviseli.