Művészeti pályáját a párizsi Képzőművészeti Egyetemen kezdi, majd felhagyva a szürke hétköznapokkal beáll egy utazó cirkuszhoz. Utazásai közben sem hanyagolja művészi pályafutását, s hamarosan kiállít Párizsban (Galerie Jeanne Bucher), majd az óceán másik partján, New Yorkba köt ki. A nagyváros rabul ejti, nemcsak a keleti parton elhelyezkedő, de a nyugati parton létesült galériák is felfigyelnek rá (Annina Nosei Gallery). Művei számos múzeumi gyűjteményben szerepelnek, így megtalálhatók többek között a New York-i Metropolitan Museumban, a Harvard Law Schoool Museumban vagy a párizsi Musée d’Art Moderne-ben. A Várfok Galériában kiállított műveinek nagy része a gyermekkorát meghatározó, kamionok naptárairól vagy motorolajat hirdető, fémdobozokról kacsintgató formás hölgyek előtt tiszteleg, akik legalább olyan vizuális élményt nyújtottak neki, mint Rubens, Boucher vagy Fragonard nőalakjai. A Várfok Galéria – XO Termében lévő képek egy része e hölgyeknek állít emléket, másik része pedig Flèchemuller Monkey Business című sorozatából nyújt válogatást. E sorozat, ahogy a sorozati cím is sugallja, „komolytalan vizek” felé kalauzolja a nézőt, olyan világot tár elénk, ahol az utalásokkal teli képek társadalmunk furcsa, szokatlan oldalai, gyenge pontjai is előbukkannak, és amelyek olykor átlépik a már-már közhelyszerű politikai korrektség küszöbét.