Geometrikus rendszerben elhelyezett, türkizkék folyadékkal feltöltött, vas lemezeken kőtömbökbe rejtett zárványok utalnak a civilizáció előtti világ tisztaságára, érintetlenségére az első teremben, míg a következő terem a civilizáció önpusztítását jelképezi, majd a harmadik tér élettelen kövei és elszennyeződött folyadéka az ember utáni vízió megjelenítése.
A kiállítást kísérő monográfia a magyar mellett angol és francia nyelven mintegy 100 darabos fotódokumentációval mutaja be a honi és a nemzetközi üvegművészeti szcénában egyaránt jól ismert, számos díjjal, kitüntetéssel rendelkező művész három évtizedes munkásságát a kisplasztikáktól kezdve a legújabb monumentális köztéri szobrokig.
A tanulmányokat Csokits János, Kovalovszky Márta, Kovács Péter, a bevezetőt Serge Lechaczynski írta; tervező: Bárd Johanna, szerkesztő: Mayer Marianna