A ’24 hours’ bedobozolt installációi a Bar Bitch életének, illetve egy napjának állomásairól szól. Megkérdőjelezi, hogy mi rejlik a ’csini nőci” image mögött, rejlik-e valami egyáltalán.
„A nézőben megkérdőjeleződik a női szépségideál és elgondolkozik a külső és belső közti szakadékon.” – írja az Expat success 2006 május.
Michele a „levetkőztetett” Bar Bitch figurája mögött a magányt találja, a kétségbeesett igényt a szeretetre és megértésre, egy olyan kapaszkodást, ami téves koncepcióknak ad utat, ugyanis azt hiszi, hogy nagyobb ajkakkal, mini ruhákban, újabb frizurával jobban szükség lesz rá.
A karikatúra találkozik az image ürességével, a depresszió elleni harccal, és egy igen sekélyes valóságba kapaszkodással. Az igazi érzelmekről csak néhány doboz árulkodik, például a ’Haunted Love’, melyben halálfejes pillangók bolyonganak egy fekete szív felé, mely bebörtönzi a lányt.
A kiállítás érdekes utazást nyújt korunk vélt női ideálja életébe, és elgondolkoztatja a nézőt a felszín és a mélység viszonyáról, illetve arra a relációra világít rá, hogy miért is viselkedünk úgy, ahogy és miért is akarunk kétségbeesetten, folyamatosan mások lenni.
Az amerikai festőművész 1969-ben született Chicago-ban. Az Illinois Egyetemen tanult művészetet és belsőépítészetet, ugyanitt Friends of the Art művészeti ösztöndíjat kapott. 1998-ban költözött Magyarországra. Azóta számos helyen, például az A.P.A.-ben, az Almássy téri Szabadidőközpontban, a VAM Designban láthattuk munkáit.